معاون سپاه استان کرمانشاه:

رسانه‌ در راس جنگ ترکیبی قرار دارد

سرهنگ پاسدار «افشار محمدی» گفت: امروز جنگ، جنگ روایت‌ها است و در راس این جنگ ترکیبی رسانه‌ها قرار دارند و هدف دشمن تبلیغ علیه ما است و ما در این جنگ رسانه‌ای در قالب نرم افزار‌های مختلف باید تببین سازی کنیم.
کد خبر: ۶۳۱۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ - 18November 2023

در جنگ رسانه ای باید از نرم افزارهای مختلف تبیین سازی کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «افشار محمدی» معاون اجرایی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در رقابت تیم‌های رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه در سه بخش؛ پویا نمایی، نرم افزار موبایلی و بازی‌های موبایلی با حضور مسئولان در قالب ۲۱ تیم برگزار شد با بیان اینکه امروز جنگ، جنگ روایت ها است و در راس این جنگ ترکیبی رسانه‌ها قرار دارند؛ اظهار داشت: هدف دشمن تبلیغ علیه ما است و ما در این جنگ رسانه ای در قالب نرم افزارهای مختلف باید تببین سازی کنیم.

معاون اجرایی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در ادامه موضوعات رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای کرمانشاه را در بخش پویا نمایی؛ روایت و زندگی نامه شهدای شاخص استان، تشریح عملیات های هشت سال جنگ تحمیلی در استان، بازتاب رشادت ها و شجاعت های مردم کرمانشاه در مقابل دشمنان و معرفی ظرفیت های استان در حوزه های مختلف اعلام کرد.

وی همچنین محورهای نرم افزاری موبایلی این رویداد را شناساندن ظرفیت های گردشگری با تمرکز بر جذابیت های راهیان نور و محور عملیاتی و در حوزه "بازسازی موبایلی " را رزم دفاع مقدس، حوزه تربیتی، تاریخی و ظرفیت های گردشگری عنوان کرد.

رویداد تولید محتوای دیجیتال فرصتی برای شناسایی استعدادها

«سعید کریمی» دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای کرمانشاه نیز در این مراسم؛ از شرکت ۹۵ نفر در قالب ۲۱ تیم در این رویداد مهم استان خبر داد و گفت: این تیم به مدت سه روز باهم در سه بخش به رقابت می پردازند.

کریمی شناسایی استعداد های استان در حوزه نرم افزاری، گرافیک و آی تی را از جمله اهداف رویداد تولید محتوای دیجیتال عنوان کرد و افزود: متاسفانه بدلیل کم توجهی به این استعدادهای ناب استان آنها از کرمانشاه به تهران و استان های بزرگ و یا حتی خارج از کشور مهاجرت می کنند.

وی با اشاره به اهمیت گرایش آی تی، گرافیک و دیگر حوزه نرم افزاری برای توسعه و پیشرفت استان، گفت: با شناسایی این استعدادها در قالب رویداد های مختلف؛ بنا داریم آنها را با معرفی به دستگاه های اجرایی و پروژه های مختلف برای استان نگه داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار