در اجتماع مردم مشهد در حمایت از مردم غزه؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: پاسخ مردم غزه به اسرائیل همان پاسخ حسین علیه‌السلام به کفار است

حجت‌الاسلام آقاجانپور گفت: امروز عاشقان حسینی همان پاسخ «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة» امام حسین (ع) را به جنایتکاران می‌دهند؛ بر همین اساس سلطه‌گری آمریکا و اربابان نظام سلطه را نمی‌پذیریم چراکه قرآن به ما می‌گوید خدا هرگز اجازه سلطه دشمنان و کافران و مشرکان را بر مؤمنان نمی‌دهد.
کد خبر: ۶۳۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰ - 19November 2023

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع: سلطه‌گری آمریکا و اربابان نظام سلطه را نمی‌پذیریم/ پاسخ مردم غزه به اسرائیل همان پاسخ حسین علیه‌السلام استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در مراسم اجتماع عظیم مردمی در حمایت از غزه مظلوم که شب گذشته، در عرصه میدان شهدا برگزار شد، اظهار داشت: امشب شور و هیجان شما را که در حمایت از مردم غزه گرد هم آمده‌اید، دیدم. صدای فریاد شما بلند بود و شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادید.

وی افزود: اما این حضور برای چیست؟ برای اینکه این روزها قصه پر غصه مردم مظلوم و مقتدر غزه و فلسطین است، مردمی که زیر موشک‌باران قطعه‌قطعه می‌شوند، زنان و فرزندان بی‌گناه مظلومانه به شهادت می‌رسند، به بیماران هم در بیمارستان هم رحم نمی‌کنند. مگر جرم این مردم و این کودکان بی‌گناه چیست؟ گناه این‌ها این است که می‌گویند می‌خواهیم در خانه و کاشانه خود زندگی کنیم، ۷۵ سال قبل آمدند و این ملت را از سرزمین خود بیرون راندند، کسانی که به ناحق از خانه خود رانده شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: کسانی که مقاومت می‌کردند به رگبار گلوله می‌بستند و خانه‌های آنان را بر سرشان خراب می‌کردند. این ملت برای دفاع از خود چیزی نداشت و با سنگ و کلوخ از خود دفاع می‌کردند اما با روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان، عملیات طوفان‌الاقصی انجام شد و طومار ظالمان را در هم ریخت.

کشورهای مدعی حقوق بشر کنار جنایتکاران هستند

حجت‌الاسلام آقاجانپور گفت: آمریکا و اربابان نظام سلطه آمدند که جنایت‌کاران باقی بمانند و در کنار آنان قرار گرفتند، کشورهای مدعی حقوق بشر، کسانی که خود را مهد دموکراسی و تمدن می‌دانند به جای دفاع از مظلومان در کنار جنایتکاران قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا، نخست وزیر انگلستان و اربابان نظام سلطه می‌آیند و با نخست وزیر کودک‌کش رژیم صهیونسیتی دست می‌دهند و در مقابل دوربین رسانه‌های گروهی می‌گویند، آمده‌ایم تا مردم دنیا بدانند ما کنار اسرائیل هستیم.

پاسخ مردم غزه به اسرائیل همان پاسخ حسین (ع) است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یادآور شد: امروز تقابل حقیقی بین حق و باطل رخ داده، امروز یک جبهه، جبهه حسین (ع) و حسینیان و یک جبهه، جبهه یزید و یزیدیان است. آن زمان یزیدیان برای اینکه حسینیان را تسلیم کنند آب را بستند، امروز هم این جنایتکاران آب را بر کودکان بستند و به جای پاسخ به العطش، بمب و موشک بر سر آنان می‌ریزند تا این ملت را به تسلیم بکشانند و پاسخ مردم غزه به یزید زمان همان پاسخ حسین (ع) است.

حجت‌‌الاسلام آقاجانپور با اشاره به واقعه کربلا و پاسخ امام حسین (ع) به یزیدیان، خاطرنشان کرد: امروز عاشقان حسینی همان پاسخ هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة امام حسین (ع) را به جنایتکاران می‌دهند. ما سلطه‌گری آمریکا و اربابان نظام سلطه را نمی‌پذیریم چون قرآن به ما می‌گوید خدا هرگز اجازه سلطه دشمنان و کافران و مشرکان را بر مؤمنان نمی‌دهد.

وی بیان داشت: ای امت اسلامی امروز روح مطهر پیامبر (ص) از این همه دردی که بر پیکر امت اسلامی و بر مردم مظلوم فلسطین و غزه وارد می‌شود نگران است، در مقابل این همه ظلم و جور چه می‌کنید؟ امروز روز آزمون است، روز آزمون برای همه انسان‌ها؛ برای این همه ظلم و جنایت علیه انسانیت چه باید کرد؟ امروز نه تنها مردم مسلمان بلکه همه مردم دنیا به پا خواستند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

مسلمانی به شهادتین گفتن نیست به داد مظلوم رسیدن است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: این آزمون انسانیت و آزمون دیگر برای مسلمانان است، آیا مسلمان هستیم یا نیستیم ؟ مسلمانی به چیست؟ مسلمانی به شهادتین گفتن، به نماز خواندن و روزه گرفتن نیست، مسلمانی براساس فرمایش رسول خدا (ص)، که فرمود کسی صدای فریاد مسلمانان را که از ظلم و ستم جنایتکاران فریاد برمی‌آورد بشنود و یاری نکند مسلمان نیست، لذا مسلمانی رسیدن به فریاد مردم مظلوم است.

حجت‌الاسلام آقاجانپور بیان داشت: خداوند صدای فریاد ما و اعلان برائت و بیزاری ما از جنایتکاران را می‌شنود و این وعده پروردگار است که فرمود ما از مجرمان و جنایتکاران انتقام می‌گیریم. اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد ‌و به زودی در قدس شریف حضور خواهیم یافت و در مسجدالاقصی به امامت امام مسلمانان نماز می‌گذاریم و صبح پیروزی نزدیک است.

وی افزود: امت اسلامی باید ید واحده شوند و مقابل جنایتکاران بایستند. آمریکا ناو خود را آورد تا کشورهای اسلامی را تهدید کند. اربابان نظام سلطه می‌گویند پشتیبان اسرائیل هستیم اما امام راحل فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. جبهه حماس و گردان‌های قسام با عملیاتی که کردند طوفان به پا کردند و اگر مردم مسلمان به میدان بیایند اثری از اسرائیل باقی نمی‌ماند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تأکید کرد: امروز می‌گویم نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است. به سران اسرائیل، آمریکا و اربابان نظام سلطه هشدار می‌دهیم، اگر غلط اضافی بکنند و به وحشی‌گری خود ادامه دهند ما تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار