فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

جهادگران با کمترین امکانات، خالق امید در جامعه هستند

سردار آتانی گفت: وقتی که امکانات و اعتبار باشد و بودجه فراهم باشد انجام کار سخت نیست، اما در کار جهادی و در کمترین امکانات، جهادگران امیدآفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۱۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲ - 19November 2023

جهادگران با کمترین امکانات، خالق امید در جامعه هستند

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، رزمایش جهادگران فاطمی ۳ با گردهمایی جهادگران سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین و با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در سالن مجتمع فرهنگی و هنری پیامبراعظم (ص) اقبالیه برگزار شد. 

سردار رفیعی آتانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای نامدار ایران از دوران مبارزات تا مدافعان حریم و امنیت و شهدای مظلوم غزه اظهار داشت: در هفته پربرکت بسیج، در جمع جهادگران بعنوان فرماندهان خط اول دفاع از انقلاب هستیم. در کنار همه ماموریت‌ها و نبرد‌هایی که امروز در دنیا اتفاق می‌افتد و در ایران آرایش نظامی داریم، اما آنچه که اثرگذار است خدمت جهادی است که توسط جهادگران عزیز اجرا می‌شود.  

وی گفت: کار جهادی آن است که در نگاه حکیمانه مقام معظم رهبری؛ از دل کار‌های غریبانه شما جهادگران به بستر ظهور جاری شد. زمانی جهادگران غریبانه خدمت می‌کردند و خبر این اقدامات جهادی به گوش رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌رسید. روز‌هایی که دانشجویان به طور خودجوش و در حد توان خود فعالیت‌هایی همچون ساخت خانه محرومین، برداشت محصولات روستاییان عزیز و دیگر عرصه‌ها خدمت می‌کردند.  

سردار آتانی عنوان کرد: ارزش ریالی پروژه‌های سازندگی قابل مقایسه با جنس خدمت شما جهادگران نیست بلکه آنچه اهمیت دارد اجری است که نزد خداست. این حرمت‌ها را شما جهادگران امروز به یک فرهنگ جاری در جامعه تبدیل کردید.  

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: این رزمایش‌ها برای بیان توانمندی‌ها و عملکرد گروه‌های جهادی است، اما باید دید آیا این رزمایش‌ها می‌تواند همه جهاد مخلصانه شما جهادگران را بیان کند؟ کدام قلم و دوربین و قاب و بیان توانایی به نمایش درآوردن این جهاد بزرگ شما جهادگران را دارد؟  

وی افزود: وقتی که امکانات و اعتبار باشد و بودجه فراهم باشد انجام کار سخت نیست، اما در کار جهادی و در کمترین امکانات، جهادگران امیدآفرینی می‌کنند؛ لذا ما قدردان زحمات شما جهادگران هستیم و می‌دانیم که رزمایش جهاد و خدمت شما جهادگران عزیز مادام و مستمر در طول روز‌های سال برای خدمت بی منت به، ولی نعمتان در حال اجراست.  

سردار آتانی تصریح کرد: ما وظیفه‌ای جز خدمت به مردم نداریم. ما در اردوگاه و قرارگاه انقلاب و تحت فرمان فرمانده انقلاب خدمتگزار مردم عزیز هستیم و مردم را در جریان هیچ گروه و حزبی تقسیم بندی نمی‌کنیم و این حس عاطفی جهادگران باید در بستر همه مردم عزیز جاری شود.  

این مسئول یادآور شد: مردم، فداکاران خود را می‌شناسند و برای آن‌ها ارزش و جایگاه قائل هستند. در تشییع حاج قاسم می‌توان به خوبی این ارزش و احترام را دید. این شهید گرانقدر ۴۰ سال در میدان جنگ فیزیکی حضور داشت و ماحصل تلاش وی دست‌ها و پا‌ها قطع شد، اما حاج قاسم در خاطر مردم همان تقدیری بود که درحد اعلا ایجاد شد؛ لذا با قاطعیت می‌توان گفت مردم فداکاران خود را فراموش نمی‌کنند. 

سردار آتانی گفت: آن روز که سپاه عزیز را تروریست‌های استکباری جهان، تروریست اعلام کرده بودند اوج این محبت مردم را در کف خیابان می‌دیدم که فداکاران خود را می‌شناسند و لذا بی منت برای این مردم عزیز فداکاری کنیم و بنده قدردان زحمات تک تک شما هستم.    

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار