مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

قدس نقطه عطف ظهور است

شوشتری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه فلسطین، کلید رمزآلود فرج است، گفت: ان‌شاء‌الله این کلید رمزآلود فرج، مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم کند، زیرا در تاریخ و پیش‌بینی‌ها، محور اصلی قدس نقطه عطف ظهور است.
کد خبر: ۶۳۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷ - 21November 2023

قدس نقطه عطف ظهور استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سیدامیر شوشتری» مدیرکل آموزش و پروش خراسان رضوی در آیین رونمایی از نقاشی «کودکان مظلوم غزه» اثر «فاطمه الهی خراسانی» که روز گذشته به مناسبت روز جهانی کودک در جهاد دانشگاهی این استان برگزار شد، اظهار داشت: چنین نشست‌هایی اعلام موضع و حضور، همچنین اهمیت دادن به سرنوشت مسلمانان است؛ بر همین اساس کسی که به امور و مشکلات مسلمانان اهمیت ندهد، مسلمان نیست. براساس روایت اسلامی حتی اگر غیرمسلمان فریاد کمک‌خواهی و مظلومیت داشته باشد و کسی به ندای او پاسخ ندهد، مسلمان نیست. این نکته برای کسانی که شبهه ایجاد می‌کنند که مردم مسلمان غزه، مذهبی متفاوت دارند، پاسخی شفاف است.

شوشتری تصریح کرد: تا وقتی که دشمن هجوم نیاورد، نمی‌توان شکستش داد، اما وقتی دشمن شروع کرد، قطعاً شکستش می‌دهیم. این عنایت الهی همواره شامل حال مردم ایران اسلامی بوده است.

وی افزود: ممکن است برخی حمله رزمندگان حماس به اسرائیل را زیر سؤال ببرند که اگر نمی‌توانستند محاسبات نظامی را به درستی انجام دهند، چرا دست به این اقدام زدند، باید مقداری حوادث قبل از این اتفاق را مرور کنیم، تخریب‌های مسجدالاقصی، تعیین قدس، به عنوان پایتخت اسرائیل، تلاش برای عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با اسرائیل و پیوند دادن آنان با اسرائیل و به فراموشی سپردن غزه و فلسطین اتفاقاتی بود که مردم فلسطین نادیده گرفته شوند و در زیر پای دمکراسی آمریکا و اسرائیل له شوند.

شوشتری یادآور شد: اینجا بود که مجاهدان حماس خود تدبیر کردند و با اجرای عملیات طوفان‌الاقصی هیمنه دشمن را با تلفات سنگینی که از آنان گرفتند و شکستن مرزهایی که پولادین تلقی می‌شد و فضا و آسمانی که آهنین شمرده شده بود به چالش کشیدند. وقتی آمریکا و اسرائیل پای کار آمدند، آنجا ابعاد توانمندی دشمن مشخص شد، همچنان که در یمن هم همگی به هم کمک کردند تا بتوانند انصارالله یمن را شکست دهند و نابود کنند، اما انصارالله قدرت گرفت و با حمایت‌های معنوی و مشورتی جمهوری اسلامی ایران اقتدار خود را بازیافت.

این مسئول با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «فلسطین، کلید رمزآلود فرج است» ابراز امیدواری کرد: ان‌شاء‌الله این کلید رمزآلود فرج، مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم کند، زیرا در تاریخ و پیش‌بینی‌ها، محور اصلی قدس نقطه عطف ظهور است.

وی درباره تفاوت این واقعه با سایر وقایع بیان داشت: امروز فریادی را که سال‌های سال ملت ایران سر می‌داد تمام دنیا فریاد می‌زند و جبهه مقاومت که از سه جهت حملات خود را علیه اسرائیل شروع کردند، نوعی همبستگی و قرارداد امنیتی نانوشته را رقم زده است که قطعا اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار