فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع):

تفکر بسیجی اسباب بیداری ملت‌ها در سرتاسر دنیا را فراهم آورده است

سردار «سامانلو» گفت: تفکر بسیجی اسباب بیداری ملت‌ها در سرتاسر دنیا را فراهم آورده است.
کد خبر: ۶۳۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸ - 21November 2023

گفتمان انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی در قلب مردم دنیا ریشه دوانده استسردار سرتیپ دوم پاسدار «قاسم سامانلو» فرمانده لشکر حضرت سیدالشهدا (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج یادگار امام خمینی (ره) است که امروز به یک نیروی راهبردی در کشور و یک الگوی فکری در دنیا و به ویژه در محور مقاومت تبدیل شده است.

وی با اشاره به ایمان و خلوص نیت بسیجیان، افزود: بسیج یک نیروی خط شکن و جهادی است که هر جا مردم، کشور و نظام به آن نیاز داشته با مجاهدت، ایثار و فداکاری پای کار خدمت بوده است.

فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) با تاکید بر نقش بسیج در عرصه‌های مختلف سازندگی، محرومیت زدایی، اشتغالزایی و امید آفرینی، تصریح کرد: هر جا مردم یا کشور دچار مشکلی شده اند، بسیج وارد عمل شده و امروز بسیج در قلب مردم جای دارد.

سردار سامانلو در ادامه با اشاره به تشریح برخی برنامه‌های لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در هفته بسیج پرداخت و عنوان کرد: حضور گردان امام حسین (ع) لشکر ۱۰ حضرت سید الشهدا در صبحگاه‌های مشترک هفته بسیج، حضور در رزمایش ده هزار نفری بسیجیان، دیدار و تجلیل از بسیجیان نمونه، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، برپایی مسابقات فرهنگی و ورزشی و برگزاری نمایشگاه هفته بسیج در پایگاه بسیج رزمی خرمدشت از مهمترین برنامه‌های لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج است.

وی با تاکید با تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان دلاور، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی به چنین فرزندان دلاور، مخلص و با ایمانی افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها