مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:

مجاهدت‌های رزمندگان جبهه مقاومت از تفکر بسیجی نشأت گرفته است

حجت‌الاسلام احمدزاده گفت: مجاهدت‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان مقاومت اسلامی که در غزه و محور مقاومت اتفاق می‌افتد، با الهام از روحیه بسیجی است.
کد خبر: ۶۳۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۲ - 22November 2023

مجاهدت‌های رزمندگان جبهه مقاومت از تفکر بسیجی نشأت گرفته استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «محمد احمدزاده» مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در آیین غبار روبی بقعه متبرکه سید حمزه (ع) و مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان کاشمر، ضمن محکوم کردن جنایت‌های اخیر اسرائیل غاصب در غزه، اظهار داشت: این ایام اخبار ناگوار جنایت‌های رژیم صهیونیستی و حامیانش را می‌شنویم که باعث شده دل همه آزادی‌خواهان جهان غم داشته باشد. مجاهدت‌ها و سلحشوری‌های رزمندگان مقاومت اسلامی که در غزه و محور مقاومت اتفاق می‌افتاد، با الهام از روحیه بسیجی است که امام راحل آن را بنیان‌گذاری کرد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به دلیل خود برتربینی در پیش همه مدعیان و با حمایت‌های کشورهای مدعی حقوق بشر و به اصطلاح انسان‌دوست، زنان و کودکان بی‌گناه را سلاخی می‌کنند و به شهادت می‌رساند.

احمدزاده در بخش دیگری از سخنان خود از کاشمر به عنوان دومین شهر زیارتی خراسان رضوی نام برد و تصریح کرد: امیدواریم با همت خیرین و واقفین شاهد ارتقای خدمت‌گذاری به مردم و زائران در این آستانه مقدس باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: کاشمر ظرفیت بسیار خوبی برای جذب زائر و تکریم مجاوران دارد، امیدواریم این ظرفیت‌ها به نحو شایسته‌ای شناسایی و از آن‌ها بهره‌برداری شود. همدلی همه خیرین و واقفین در شهرستان باعث ارتقای وضعیت وقف و خدمت به مردم می‌شود و باید ظرفیت‌های شهرستان بیش ‌از پیش تقویت شود.

وی بیان داشت: شهرستان کاشمر به‌عنوان دومین شهر زیارتی استان باید به جایگاه اصلی خود در حوزه جذب زائران و مجاوران برسد و این ظرفیت در شهرستان وجود دارد تا از حضور زائران در بعد اقتصادی، اشتغال، فرهنگی و معنوی بهره لازم را ببرد.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام «صادق خلیلی» به‌عنوان رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشمر معرفی و از خدمات «سیداحمد حسینی» در مدت‌زمان سرپرستی این اداره نیز قدردانی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار