در حاشیه بازدید از یگان‌های زرهی و پیاده سپاه استان کرمان؛

سرلشکر باقری: بسیج در همه ابعاد رو به رشد است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه بسیج از نظر کمی و کیفی رو به رشد است، گفت: همه اقشار بسیج در مأموریت‌های رزمی و دفاعی و سایر مأموریت‌های فرهنگی، سازندگی و... پا به کار هستند.
کد خبر: ۶۳۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱ - 21November 2023

سرلشکر باقری: بسیج در همه ابعاد رو به رشد استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه بازدید از یگان‌های زرهی و پیاده سپاه استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بحمدالله این یگان‌ها نسبت به بازدید‌های گذشته پیشرفت‌های قابل توجهی دارند و در اوج آمادگی هستند.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه نُرم آمادگی یگان‌های زرهی، عدد مشخصی‌ است، افزود: آمادگی تیپ زرهی ۳۸ ذوالفقار از نُرم مشخص شده بالاتر و تمامی تجهیزات آن آماده به کار است؛ بهینه‌سازی‌هایی هم روی تجهیزات صورت گرفته که برای نبرد‌های امروز و آینده کاملاً مناسب است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در ادامه عنوان کرد: لشکر ۴۱ ثارالله لشکر مردم‌پایه سپاه استانی‌ و در اوج آمادگی است و بحمدالله نیرو‌ها، سربازان و بسیجیان عزیز که در میدان هستند، همگی قبراق و آماده‌اند و خدا را از این بابت شکر می‌کنیم.

وی گفت: نیروی زمینی سپاه که مأموریت‌های اساسی در حفظ مرز‌های کشور و امنیت دو منطقه بسیار مهم جنوب شرق و شمال غرب کشور را بر عهده دارد، سربلند است. این نیرو با یگان‌های سازمانی خود و نیرو‌های مردم‌پایه سپاه به خوبی به مأموریت‌های خود ادامه می‌دهد و روز به روز امنیت این مناطق بهتر شده است.

سرلشکر باقری در ادامه سخنان خود با اشاره به بازدید امروز از واحد‌های زرهی، پیاده، توپخانه و موشکی سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: تمامی این یگان‌ها آمادگی بسیار خوبی دارند.

وی همچنین با تبریک هفته بسیج به ملت ایران و بسیجیان گفت: همه شاخص‌ها و ارزیابی‌ میدانی نشان می‌دهد که بسیجیان امروز ما از بسیجیان دوران دفاع مقدس نه‌تنها چیزی کم ندارند، بلکه بالاتر هم هستند و همه اقشار بسیج در مأموریت‌های رزمی و دفاعی و سایر مأموریت‌های فرهنگی، سازندگی و... پا به کار هستند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: بسیج از نظر کمّی و کیفی رو به رشد است و این هفته بخشی از آمادگی بسیجیان برای مردم به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار