در بازدید از تیپ ۳۸ ذوالفقار؛

سرلشکر باقری: بسیج نهال ارزشمندی است که امام راحل غرس کرد/ تمام مأموریت‌های نیروهای مسلح منوط به امنیت و دفاع پایدار است

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تمام مأموریت‌های نیروهای مسلح را منوط به امنیت و دفاع پایدار دانست و گفت: پیشرفت کشور به برکت وجود امنیت پایدار است و این امنیت در سایه استقرار و عملیات شبانه‌روزی نیرو‌های مسلح امکان‌پذیر شده است.
کد خبر: ۶۳۲۲۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹ - 21November 2023

سرلشکر باقری: پیروزی فلسطین نزدیک استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح امروز در جریان بازدید از تیپ ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی سپاه در کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرزوی سلامتی برای جانبازان و ایثارگران و تبریک هفته بسیج به ملت ایران و مردم شهیدپرور کرمان و بسیجیان و رزمندگان حاضر در میدان اظهار داشت: بسیج نهال ارزشمندی است که امام راحل غرس کرد.

سرلشکر باقری افزود: امروز این نهال به درخت قدرتمندی تبدیل شده است که ریشه در دل تک‌تک مردم دارد و میوه و شاخه‌های آن در همه حرکات مردم ایران نمایان است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در ادامه به عملیات غافلگیرانه طوفان‌الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین و اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها در غزه اشاره و عنوان کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قهرمان و فلسطین را محکوم می‌کنیم و اعلام می‌داریم که کشتن مردم بی‌گناه نشانه پیروزی صهیونیست‌ها نخواهد بود.

مطالب بیشتر:
**آخرین وضعیت دوره ضرورت «سربازی» از زبان رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح 

**سرلشکر باقری: شهید سلیمانی الگویی برای آزادگان جهان است

**سرلشکر باقری: تقویت فرماندهی انتظامی استان کرمان/ همه شاخص‌های امنیتی رو به بهبود است

وی اضافه کرد: ادامه این جنایات در فلسطین موجب آشکار شدن ماهیت واقعی صهیونیست‌ها و همچنین آمریکا و اروپا و همه حامیان صهیونیست‌های کودک‌کش خواهد بود و با توجه به انسجام موجود در جبهه مقاومت، پیروزی فلسطین نزدیک است.

سرلشکر باقری در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آنچه امروز در میدان نیروی زمینی تیپ ۳۸ ذوالفقار دیدیم، حضور ارزشمند و پا به‌کاری یگان‌های نیرو‌های زمینی در ابعاد مختلف سپاه و سپاه استانی کرمان است که البته این بخش کوچکی از توانمندی نیرو‌های مسلح قهرمان ماست.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: اگر امروز حرکت، پیشرفت و تحول در کشور داریم به برکت وجود امنیت پایدار است و این امنیت در سایه استقرار و عملیات شبانه‌روزی نیرو‌های مسلح امکان‌پذیر شده است.

وی تصریح کرد: زمانی که دشمنان ما در صحنه‌هایی مانند فلسطین هستند که هیچ عاملی حتی حقوق بشر دروغین آن‌ها مانع ظلم‌شان نمی‌شود، اگر نیرو‌های مسلح ما ذره‌ای کوتاهی یا غفلت کنند در مقابل، دشمنان برای چکاندن ماشه‌ها به هیچ وجه کوتاهی نمی‌کنند.

سرلشکر باقری افزود: بنابراین اگر بازدارندگی پایدار در کشور ما وجود دارد به برکت حضور و ایستادگی یکایک پاسداران، ارتشیان، انتظامی و بسیجیان و با به‌کارگیری آخرین دستاورد‌های علمی و تجهیزات به‌روز و کارآمد و فناوری‌های نوین به دست جوانان این کشور است.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: اهمیت نیرو‌های مسلح در این‌گونه حوادث که در جهان و منطقه اتفاق می‌افتد، آشکار می‌شود و نشان می‌دهد ما به عنوان نیرو‌های مسلح، مسئولیت دفاع و امنیت این کشور را بر عهده داریم که مسئولیتی سنگین و حیاتی است.

وی اظهار داشت: ثانیه‌ای نباید غفلت کرد و با تدبیر، هوشیاری، طرح‌ریزی، اشراف اطلاعاتی، آموزش، رزمایش، میدان‌داری دائمی باید فضای کشور را آرام و مطمئن برای بسترسازی تمام امور کشور قرار دهیم.

سرلشکر باقری خاطرنشان کزد: به برکت خون شهدا و ایثارگری‌ها از گذشته تاکنون و پایمردی شما رزمندگان عزیز توسعه و پیشرفت ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان سخنان خود گفت: حرکت و فعالیت در نیرو‌های مسلح مهمترین مأموریت در سطح کشور است و تمام مأموریت‌ها منوط به امنیت و دفاع پایدار است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار