فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج):

پرستاران زیادی خواهان اعزام به غزه هستند/ به‌زودی اتفاقات خوبی برای پرستاران رقم خواهد خورد

دکتر ابوالقاسمی گفت: پرستاران و پزشکان زیادی بعد از حملات رژیم صهیونیستی به مردم شهر غزه با مراجعه به ما خواهان اعزام به این شهر هستند.
کد خبر: ۶۳۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ - 21November 2023

پرستاران زیادی خواهان اعزام به غزه هستند/ بزودی اتفاقات خوبی برای پرستاران رقم خواهد خوردبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «حسن ابوالقاسمی» فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) امروز در مراسم بزرگداشت روز پرستار که در این دانشگاه برگزار شد با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نواره غزه، اظهار داشت: بعد از آغاز حملات نظامی ارتش کودک‌کش صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه، پرستاران و پزشکان زیادی با مراجعه به ما خواهان اعزام به غزه هستند؛ زیرا هم به لحاظ وجدان کاری و هم به جهت عواطف انسانی دوست دارند به هر نحو ممکن به مردم این بخش از سرزمین‌های اسلامی که مورد ظلم و ستم قرار گرفتند، کمک کنند.

وی در ادامه درباره کاری که پرستاران انجام می‌دهند، بیان داشت: نمی‌توان با هیچ چیزی اجر زحمات پرستاران را پرداخت کرد، چون پرستاران با خدا معامله کردند؛ لذا اینکه پرستاران بی چشم داشت رنج و زحمت مردم را برطرف می‌کنند برای این است که مردم به پرستاران عشق می‌ورزند.

ابوالقاسمی ادامه داد: شاهد هستیم در بخش‌های مختلف پرستاران به گونه‌ای به بیماران محبت می‌کنند که فقط در رابطه مادری و فرزندی این گونه محبت خالص و بی چشم داشت دیده می‌شود؛ البته این قشر زحمت کش جامعه مطالباتی در خصوص وضعیت مسکن و حقوق دارند که در این رابطه طی روز‌های آینده شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

مراسم بزرگداشت روز پرستار با حضور حجت الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حسن ابوالقاسمی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) و جمعی از پرستاران در سالن همایش‌های صدرای این دانشگاه برگزار شد و طی آن از پرستاران برگزیده تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار