فرمانده سپاه ناحیه گناباد خبر داد؛

مرمت ۲ هزار واحد مسکونی در مناطق محروم گناباد توسط بسیج سازندگی

سرهنگ محبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار واحد مسکونی و حمام در مناطق محروم و روستایی توسط بسیج سازندگی در شهرستان گناباد احداث و یا مرمت شده است.
کد خبر: ۶۳۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۷ - 22November 2023

مرمت ۲ هزار واحد مسکونی در مناطق محروم گناباد توسط بسیج سازندگیبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ پاسدار «علی محبی» فرمانده سپاه ناحیه گناباد امروز به مناسبت هفته بسیج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی در بیش از ۲۵ روستا و برگزاری کلاس‌های آموزشی و تقویتی مستمر برای دانش آموزان محروم از جمله اقدامات بسیج سازندگی گناباد است.

وی افزود: بیش از ۸۰ میلیارد ریال جهت ایجاد اشتغال مشاغل تولیدی و صنایع تبدیلی توسط بسیج در مناطق محروم و روستایی گناباد در همین مدت پرداخت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گناباد تصریح کرد: در راستای کمک به اقشار کم‌درآمد و محروم جامعه در قالب طرح محرومیت‌زدایی بیش از ۱۵ برنامه شامل مشارکت با امور آب و فاضلاب جهت تعویض شبکه آبرسانی روستای «بیمرغ»، مشارکت در اصلاح بخشی از خطوط لوله آبرسانی روستای «گیسور»، مشارکت در احداث نمازخانه در سه مدرسه، احداث خانه عالم روستای «سقی» با پیشرفت ۳۵ درصدی، ساخت مسجد روستای «بیهود» و آسفالت مسیر مزار شهدای گمنام دانشگاه‌های آزاد و آموزشگاه عالی شهرستان انجام شده است.

سرهنگ محبی گفت: سایر برنامه‌های شاخص بسیج سازندگی گناباد طی سال جاری در مناطق محروم و روستایی شامل حمایت از کارگاه‌های خرد خانگی و تسهیل‌گری مشکلات آن‌ها و کیفی‌سازی بیش از ۴۰ صندوق قرض‌الحسنه شهری و روستایی در قالب طرح صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیج سازندگی است.

وی بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲ هزار واحد مسکونی و حمام در مناطق محروم و روستایی توسط بسیج سازندگی در شهرستان گناباد احداث و یا مرمت شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار