نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

دشمن از هنر برای صدمه زدن به فرهنگ و اعتقادات ما استفاده می‌کند

حجت الاسلام «غفوری» گفت: دشمن از هنر برای صدمه زدن به فرهنگ و اعتقادات ما استفاده می‌کند لذا باید با مطالعه و یادگیری تکنیک‌ها و کارهای هنری فاخر، نقشه‌های دشمن را باطل کنیم.
کد خبر: ۶۳۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۵ - 22November 2023

دشمن از هنر برای صدمه زدن به فرهنگ و اعتقادات ما استفاده می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز  در دیدار مدیرکل و جمعی از معاونین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: فرهنگ، حساس‌ترین بخش جامعه و به عبارتی روح جامعه است.

وی افزود: تشکیل شورای فرهنگ عمومی تصمیم بزرگی است و توقعات از آن زیاد است و مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید به واقعیات جامعه نزدیک و قابل اجرا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: کارهای کارشناسی و واقع‌بینانه راجع به جلسات شورای فرهنگ عمومی بسیار مهم است و اگر این چنین نباشد، خروجی کار تحول ساز نیست.

حجت الاسلام غفوری گفت: هنر برّنده‌ترین ابزار در عرصه هدایت‌گری است اما اگر همین هنر در دست افراد پلید بیافتد، هنرمندانه نسل جوان و حتی کودکان را قتل‌عام می‌کنند و فکر، ذهن، ایمان و عقیده آنها را دچار انحراف می‌کند و این حساسیت بالای هنر را می‌رساند.

وی ادامه داد: دشمن از هنر برای صدمه زدن به فرهنگ و اعتقادات ما استفاده می‌کند لذا باید با مطالعه و یادگیری تکنیک‌ها و کارهای هنری فاخر، نقشه‌های دشمن را باطل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اضافه کرد: عرصه رسانه در استان کرمانشاه جای کار دارد و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را می‌توان با کار رسانه‌ای درست بر طرف کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها