حجت‌الاسلام حسن‌زاده:

سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن نداجا برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی دریایی ارتش از برگزاری سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه نیروی دریایی ارتش خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰ - 18November 2013

سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن نداجا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام "حمید حسن زاده" معاون فرهنگی و روابط عمومی نیروی دریایی ارتش با اعلام این خبر گفت: بیش از 130 نفر از کارکنان پایور و وظیفه این نیرو به مدت دو روز در تاریخهای 28 و 29 آبان ماه در رشتههای تفسیر، حفظ، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان با هم به رقابت میپردازند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات به میزبانی مرکز آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی منجیل برگزار میشود، افزود: نفراتی که به این دوره از مسابقات راه پیدا کردهاند، برگزیدگان رقابت یک هزار نفری کارکنان پایور و وظیفه در سطح کلیه مناطق و پایگاههای نیروی دریایی ارتش هستند.
 
حسن زاده در پایان هدف از برگزاری این مسابقات را آمادگی کارکنان جهت شرکت در مسابقات سراسری ارتش و نیروهای مسلح، ایجاد روحیه معنویت و قرآنی در بین آحاد کارکنان نیروی دریایی و همچنین افزایش سطح معلومات قرآنی و عمل به آیات کلام الله مجید دانست و تصریح کرد: آئین اختتامیه سی و سومین دوره مسابقات سراسری قرآنی این نیرو روز پنجشنبه سیام آبان ماه با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش برگزار میشود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار