نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

رسانه چشمان تیز بین و امین جامعه و انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام «غفوری» گفت: رسانه چشمان تیز بین و امین جامعه و انقلاب اسلامی است زیرا بدون هیچ‌گونه چشم داشتی واقعیت‌ها را منعکس می‌کند.
کد خبر: ۶۳۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 22November 2023

رسانه چشمان تیز بین و امین جامعه و انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار جمعی از اصحاب رسانه استان کرمانشاه که در دفتر نمایندگی ولی فقیه برگزار شد، اظهار داشت: عرصه رسانه حوزه بسیار مهم و تأثیرگذاری است و به واسطه حضور در جایگاه‌های مختلف بر اهمیت این حوزه تاکید دارم.

وی افزود: رسانه چشمان تیز بین و امین جامعه و انقلاب اسلامی است زیرا بدون هیچ‌گونه چشم داشتی واقعیت‌ها را منعکس می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: بنده حامی و پشتیبان عرصه رسانه در استان کرمانشاه هستم زیرا معتقدیم اگر در جامعه بنا باشد اتفاقات مثبتی در حوزه فرهنگ، سیاست و اقتصاد و اجتماع رخ دهد نیازمند فضای مثبت و نشاط انگیز هستیم.

حجت الاسلام غفوری بیان کرد: رسانه می‌تواند بسیاری از آسیب‌هایی را که جامعه رخ می‌دهد را پیش از وقوع شناسایی و به مسئولان و حتی مردم گزارش دهد تا موضوع خاصی در جامعه پدیدار نشود.

وی با اشاره به ضرورت نقد پذیری مسئولان، ادامه داد: مسئولان باید با افزایش روحیه نقدپذیری و سعه صدر پذیرای منتقدان باشند هرچه ممکن است نقد جایی نیز نباشد اما باید با رفتار مناسب دلایل را مطرح کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: البته نقد باید عالمانه، مستند، منصفانه و با انعکاس نقاط مثبت منفی باشد و قطعاً نقدهای سطحی گره گشای امور نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها