فرمانده یگان امنیت حرم مطهر رضوی:

تشکیل بسیج فرصت نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف را فراهم کرد

سرهنگ صالح گفت: شکل‌گیری بسیج ذیل انقلاب اسلامی در حقیقت یک فرصت ناب برای نقش‌آفرینی مردم به صورت سازماندهی شده در عرصه‌های متعدد است که به وسیله امام راحل پایه‌گذاری شد و امروزه این الگو به سایر ملت‌ها صادر شده است.
کد خبر: ۶۳۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ - 23November 2023

تشکیل بسیج فرصت نقش‌آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف را فراهم کردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفته بسیج، گردهمایی بسیجیان و خادمیاران بسیجی در حمایت از مردم غزه با حضور حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی و سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر امام رئوف برگزار شد.

سرهنگ «حسن صالح» فرمانده یگان حفاظت شخصیت‌ها و امنیت حرم مطهر رضوی در این مراسم باشکوه، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان، نیروهای پرتلاش و خستگی‌ناپذیر هستند که همواره در صحنه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و سازندگی حضوری فعال و تاثیرگذار داشته و دارند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فرهنگ بسیج، تصریح کرد: شکل‌گیری بسیج ذیل انقلاب اسلامی در حقیقت یک فرصت ناب برای نقش‌آفرینی مردم به صورت سازماندهی شده در عرصه‌های متعدد است که به وسیله امام راحل پایه‌گذاری شد و امروزه این الگو به سایر ملت‌ها صادر شده است.

فرمانده یگان حفاظت شخصیت‌ها و امنیت حرم مطهر رضوی افزود: بسیج عبارت است از یک مجموعه عظیم، منسجم، متعهد، اگاه و بصیر و پیش‌برنده که دشمنان را از هر اقدامی علیه کشورمان بیمناک و دوستان را به پیشرفت امیدوار می‌کند.

صالح خطاب به بسیجیان و خدام حرم مطهر رضوی گفت: شما بسیجیان افتخار دارید در پایتخت معنی جهان اسلام و در لباس مقدس بسیجی به مردم خدمت و از اماکن متبرکه این بارگاه نورانی حفاظت و دفاع کنید؛ بر همین اساس این توفیق والایی است که به صورت ویژه نصیب و روزی شما شده و باید شاکر آن باشید.

بر اساس این گزارش در این مراسم توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی و سردار غیاثی از خانواده شهیدان سرافراز مدافع حرم و یاران آخرالزمانی حضرت صاحب‌الزمان (عج) از جمله حسین حریری، جواد جهانی و جواد کوهساری با اهدای هدایایی متبرک از سوی آستان مقدس رضوی تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار