فرمانده سپاه گیلانغرب:

بسیج مظهر همبستگی اجتماعی است

سرهنگ «نجفی» گفت: بسیج مظهر همبستگی اجتماعی و مردم‌سالاری است و بسیج علاوه بر حضور فعال در حوزه دفاع و امنیت در فرهنگ، هنر، علم و فناوری و محرومیت‌زدایی نیز نقش فعالی دارد.
کد خبر: ۶۳۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳ - 24November 2023

بسیج مظهر همبستگی اجتماعی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «محمد جواد نجفی» امروز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب در همایش اقتدار بسیجیان با گرامیداشت هفته بسیج از بسیج به عنوان مایه امید انقلاب، رهبری، ملت ایران و خانواده ایثارگران نام برد اظهار داشت: بسیج یک فرهنگ و مکتب و نوایی دلنشین است زیرا که نوای دلنشین تفکر بسیجی است که انقلاب شکوهمند اسلامی را به دنیا صادر نمود و محور مقاومت را در منطقه به وجود آورده و ملت‌ها را در مقابل حاکمان ظالم قرار داده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب، بسیج را مظهر همبستگی اجتماعی و مردم سالاری دانست و گفت: بسیج علاوه بر حضور فعال در حوزه دفاع و امنیت در فرهنگ، هنر، علم و فناوری و محرومیت زدایی نیز نقش فعالی دارد.

حضور بسیج در همه عرصه‌ها و به ویژه در دفاع مقدس تضمین کننده حیات انقلاب بوده است

«علی پروین» فرماندار شهرستان گیلانغرب نیز اقتدار جمهوری اسلامی را امروز به برکت و وجود نیروهای مسلح و بسیج دانست و گفت: حضور بسیج در همه عرصه‌ها و به ویژه در دفاع مقدس تضمین کننده حیات انقلاب بوده که در هشت سال دفاع مقدس پوزه استکبار جهانی را به خاک مالید.

پروین افزود: امروز نیز این تفکر وجود دارد که اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان داده است همین تفکر بود که از آن سردار سلیمانی ها و جنبش های مقاومت از آن بیرون آمد و این تفکر همچنان باید حفظ شود.

حرکت بسیج بر مدار اخلاص و تقواست

حجت الاسلام «سید عباس موسوی» امام جمعه شهرستان گیلانغرب نیز در سخنانی گفت: حرکت بسیج بر مدار اخلاص و تقواست که به بسیج معنا می‌دهد و بسیج را چنان آماده نموده که از هیچ چیزی نمی هراسد.

حجت الاسلام موسوی افزود: برهمین اساس است که بسیج مظهر لطف خدا برای آحاد جامعه و مستضعفین است زیرا که آسایش را در زمان های سخت برای خود کنار می گذارد تا دیگران از نور آن بهره گیرند.

وی بیان کرد: نقش آفرینی در همه صحنه ها و ایجاد امنیت جامعه از خصوصیات بارز وجود بسیج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار