امام جمعه لامرد:

سران کشورهای اسلامی صادرات و خرید کالا از اسرائیل را لغو کنند

حجت الاسلام «آزاد» گفت: یکی از راه‌هایی که می‌توان رژیم صهیونیستی را وادار به عقب‌نشینی کرد این است که سران کشورهای اسلامی صادرات و خرید کالا از اسرائیل را لغو کنند.
کد خبر: ۶۳۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ - 24November 2023

سران کشورهای اسلامی صادرات و خرید کالا از اسرائیل را لغو کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام «محمدجواد آزاد» امام جمعه لامرد در خطبه دوم این هفته نمازجمعه این شهر همگان را به رعایت و پایبندی اخلاق در انتخابات دعوت کرد و اظهار داشت: وعده ها و بعضا معاملات انتخاباتی مورد تایید دین و اخلاق اسلامی نیست و نباید تخلف انتخاباتی صورت گیرد زیرا آخرتی هم در کار است.

حجت الاسلام آزاد گفت: در بعضی از انتخابات ها با رای هایی که توسط ما رقم می خورد باید توجه کنیم که چه تحولاتی صورت می گیرد، پس باید یک انتخاب صحیح و درست باشد زیرا در تمامی امورات و تصمیم گیری های یک نماینده شریک هستیم.

امام جمعه لامرد افزود: اخلاق انتخاباتی باید چنین باشد که یک روز پس از انتخابات از فضای رقابت به فضای رفاقت تبدیل شود و با برادری و برابری به زندگی روزمره خود ادامه دهیم.

وی بر اهمیت نخریدن کالاهای رژیم صهیونیستی توسط مردم و دولت ها تاکید کرد: این مهم را رهبر معظم انقلاب چندین بار بیان نمودند که کالاهای رژیم صهیونیستی را نخرید و باید به آن توجه داشت و کشورهایی که کالا و یا انرژی به اسراییل می دهند نیز باید تحریم کنند.

خطیب جمعه لامرد اظهار داشت: جامعه ما هنوز به این دغدغه نرسیده که کالاهای اسراییلی را خرید نکنیم و ماها نباید منتظر بود تا نیروهای نظامی به آن منطقه ورود کرده و یا اینکه اتفاقی دیگری بیافتد بلکه هر کس باید در توان خود قدم بردارد.

وی افزود: نباید برای خرید کالاهای اسراییلی بهانه و توجیه کرد بلکه باید آنها را خرید نکنیم و دیگران را تشویق به عدم خرید این کالاها کرد.

حجت الاسلام آزاد تصریح کرد: تحریم کالاهای اسراییلی باید به شدت صورت گیرد زیرا این رژیم نفس های آخرش را می کشد، اما بعضا شیطان جلوهایی ایجاد می کند و نمی گذارد در راستای قرآن قدم گذاریم.

امام جمعه لامرد به جنگ مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و گفت: تشکل ها و گروه های اسلامی و... در سرتاسر جهان یکی یکی به این جبهه می پیوندند و نباید جایگاه را پایین آورد بلکه باید با دید باز به آن نگاه کرد.

حجت الاسلام آزاد گفت: تاریخ به سرعت در حال حرکت است و به قله هم نزدیک هستیم و پیروزی نهایی قطعی و نزدیک است.

امام جمعه لامرد با بیان این مطلب که باید نگاه ویژه ای به ایام فاطمیه داشت اظهار کرد: همانطوری که رهبری فرمودند بنده رزق کشور را در ایام فاطمیه می گیریم و باید به آن عنایت خاصی داشت که در این زمینه از گروه خادم الشهدا جهت برپایی این یادواره تشکر و قدردانی می نماییم.

وی بیان کرد: خطبه حضرت زهرا مورد نورانیت و هدایت بندگان خدای مهربان که در مسیر کمال هستند می باشد و خطبه فدکیه حضرت زهرا (س) را مطالعه کنید تا به نور حضرت زهرا هدایت شوید اما میبینیم که از این مهم محروم هستیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار