رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان:

معلمان محور توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی هستند

سرهنگ «علیرضایی» با اشاره به نقش موثر معلمان در تربیت نسلی متعهد و کارآمد گفت: معلمان محور اصلی توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۶۳۳۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷ - 25November 2023

معلمان نرم افزار اصلی توسعه و پیشرفت انقلاب اسلامی هستند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ «محمد علیرضایی» رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان در مراسم صبحگاه اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: ترویج فرهنگ بسیجی، ایثار و شهادت در جامعه ضرورتی انکارناپذیر است.

وی از معلمان به عنوان نرم افزار انقلاب اسلامی نام برد و افزود: نقش موثر معلمان در تحقق تمدن اسلامی و جهاد تبیین انکار ناپذیر است.

علیرضایی با بیان اینکه بسیج را یک فرهنگ و تفکر می‌دانیم و تمام دانش‌آموزان ایران اسلامی در این فرهنگ و تفکر زندگی می‌کنند، گفت: برای ما ملاک حضور در لیست نیست؛ همین که دانش‌آموزان دل در گرو پیشرفت‌های ایران اسلامی و نظام اسلامی دارند، صاحب تفکر و فرهنگ بسیجی هستند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان با اشاره به برگزاری هفدهمین جشنواره علمی و پژوهشی فرهنگیان بسیجی استان کرمان گفت: تولید و بازتولید محتوای علمی در جامعه فرهنگیان بسیجی، ایجاد هم افزایی و تعامل بین سازمان بسیج فرهنگیان و مدیران بخش های آموزش و پرورش از مهمترین اهداف این جشنواره بوده است.

علیرضایی همراه پرداختن به مسائل اساسی آموزش و پرورش و پیدا کردن راهکار های مناسب برای حل آنها، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در سطوح مختلف نظام تعلیم و تربیت کشور به ویژه آموزش و پرورش را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.

در این مراسم از همکاران بسیجی فرهنگی احسان ملکی پور«کرمان»، محمدرضا زعیم حسینی اناری «رفسنجان»، ابراهیم شیخ بهایی «کرمان»، حسین جرجندی رحمت آبادی «ریگان»، مهناز زامیاد «سیرجان»، زینب صفرپور «کوهبنان» و فاطمه عباس‌زاده «راور» و مریم مهدی زاده « کرمان» به عنوان برگزیدگان هفدهمین جشنواره علمی پژوهشی فرهنگیان بسیجی استان کرمان تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها