در گفت‌وگویی تلویزیونی؛

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: دستاوردهای شگفتی‌سازی در حوزه فضایی داریم/ سلاح لیزری ضد ریزپرنده رونمایی می‌شود

سردار فرحی با اشاره به پروژه‌های پدافندی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رونمایی سلاح لیزری ضد ریزپرنده در آینده خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶ - 27November 2023

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح: دستاوردهای شگفتی‌سازی در حوزه فضایی داریم/ سلاح لیزری ضد ریزپرنده رونمایی می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «سیدمهدی فرحی» جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شامگاه یکشنبه در برنامه تلویزیونی ثریا که با محوریت شهید «محسن فخری‌زاده» برگزار شد، به تشریح خصوصیات اخلاقی این دانشمند شهید پرداخت.

سردار فرحی در بخشی از این برنامه با اشاره به تدابیر شهید فخری‌زاده در زمینه مسائل دفاعی، از تولید سلاح لیزری توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خبر داد.

جانشین وزیر دفاع در این زمینه عنوان کرد: سلاح لیزری ضد ریزپرنده در آینده رونمایی خواهد شد.

سردار فرحی همچنین درباره پیشرفت‌های کشور در حوزه فضایی گفت: تا پایان سال در عرصه فضایی یک یا دو دستاورد بسیار خوب در حوزه فضایی خواهیم داشت که دستاوردهایی شگفتی‌ساز محسوب می‌شوند و عقب‌ماندگی کشور در حوزه فضایی را جبران خواهند کرد.

بنابراین گزارش، پیش‌تر در سال ۱۳۹۸ سردار «تقی‌زاده» جانشین وقت وزیر دفاع از اتمام آزمایشات سلاح‌های پدافندی لیزری و آغاز روند تولید این سلاح‌ها خبر داده بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار