رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

لازمه رشد و بالندگی ایران تقویت روحیه بسیجی است

حجت‌الاسلام عدیده گفت: بسیج در مسیر تحقق ماموریت‌های محوله بیدار، ولایت‌پذیر و در راه انقلاب اسلامی و ولایت بصیر است؛ بر همین اساس امروز باید در خود روحیه بسیجی بودن را ایجاد و تقویت کنیم تا بتوانیم در جهت رشد و اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.
کد خبر: ۶۳۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ - 27November 2023

لازمه رشد و بالندگی ایران تقویت روحیه بسیجی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت هفته بسیج حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با سرهنگ پاسدار «علی رضایی» فرمانده بسیج ناحیه مالک اشتر مشهد دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام عدیده در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات بسیج در عرصه‌های گوناگون به ویژه خدمت‌رسانی به مردم اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که سپاه و بسیج در راستای توسعه و آبادانی کشور گام‌های موثری برداشته و در عرصه‌های گوناگون خدمت‌رسانی به مردم اقدامات مطلوبی انجام داده است.

وی افزود: داشتن روحیه جهادی و ازخودگذشتگی از نشانه‌های اخلاص بسیج است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه امروز بسیج رسالتی سنگین‌تر از دوران دفاع و مقدس بر عهده دارد، اذعان کرد: صبر، خودسازی، ایستادگی، بصیرت و آگاهی شاخص‌ترین ویژگی‌های یک بسیجی است.

عدیده با اشاره به اهمیت روحیه و تفکر بسیجی در زمان حاضر در راستای گره‌گشایی از مشکلات کشور، بر بهره‌گیری از این تفکر و منش در جهت انجام وظایف و ارائه خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت نقش‌آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: بسیج بدون هیچ چشمداشتی همواره در عرصه‌های مختلف حضور داشته و گره‌گشا بوده و رسالتش را در راستای خدمت‌رسانی به مردم به بهترین نحو به انجام رسانده است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق عنوان داشت: بسیج در مسیر تحقق ماموریت‌های محوله بیدار، ولایت‌پذیر و در راه انقلاب اسلامی و ولایت بصیر است؛ بر همین اساس امروز باید در خود روحیه بسیجی بودن را ایجاد و تقویت کنیم تا بتوانیم در جهت رشد و اعتلای ایران اسلامی گام برداریم.

عدیده در ادامه با تجلیل از ایثار شهدا و بسیجیان در راستای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی، مطرح کرد: باید راه شهدا را ادامه دهیم که راه شهدا همانا امر به معروف و نهی از منکر و صدق در گفتار وکردار است.

در پایان این دیدار از سرهنگ علی رضایی فرمانده بسیج ناحیه مالک اشتر با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار