روایتی خواندنی از ارادت مادر شهیدان طوقانی به حضرت زینب (س)

فاطمه خشک پز کاشانی گفت: بنده حضرت زینب (سلام الله علیها) را خیلی دوست دارم و این صبر را هم از ایشان آموختم و اگر خداوند باز هم به بنده پسری عطا می‌کرد به دستور حضرت آقا فدایی راه حضرت زینب و سیدالشهدا (ع) می‌کردم.
کد خبر: ۶۳۳۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ - 28November 2023

روایتی خواندنی از ارادت مادر شهیدان طوقانی به حضرت زینب (س)به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، فاطمه خشک پز مادر شهیدان و جانبازان سعید و محمد طوقانی در گفت‌وگو با برنامه «در امتداد شقایق» اظهار داشت: آقا سعید از بچگی به همراه پدر به زورخانه‌ها می‌رفت و در ۸ سالگی بازوبند طلا گرفت و پهلوان کوچولوی کشور شد در ۱۵ سالگی هم در عملیات «بدر» به شهادت رسید، اما بعد از ۱۳ سال فقط یک پلاک از آقا سعید برگشت.

وی افزود: آقا محمد هم در عملیات «والفجر ۱» شهید شد و بعد از ۱۲ سال فقط یک پلاک از ایشان برای من برگشت.

مادر شهیدان و جانبازان سعید و محمد طوقانی گفت: بنده حضرت زینب (سلام الله علیها) را خیلی دوست دارم و این صبر را هم از ایشان آموختم و حضرت آقا را هم خیلی دوست دارم و اگر خداوند باز هم به بنده پسری عطا می‌کرد به دستور حضرت آقا فدایی راه حضرت زینب (س) و سیدالشهدا (ع) می‌کردم.

خشک پز ادامه داد: آقا سعید خیلی به نماز و احترام به بزرگتر‌ها اهمیت می‌داد و یک بار هم خواب حضرت علی (ع) را دیده بود و از این بابت خیلی خوشحال بود.

مادر شهیدان و جانبازان سعید و محمد طوقانی درمورد علاقه خود به شخصیت و سبک زندگی حضرت زهرا (س) اظهار کرد: بنده ارادت خاصی به حضرت فاطمه زهرا (س) دارم و اول ماه هم همیشه آش حضرت زهرا (س) را طبخ می‌کنم و هر کسی که این آش را نذر کرده حاجت گرفته است.

گفتنی است؛ شما مخاطبان ارجمند رادیو مقاومت می‌توانید برنامه «در امتداد شقایق» رادیو مقاومت را شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰روی موج اف ام ردیف ۹۵،۵ مگاهرتز و یا از طریق نرم افزار کاربردی ایران صدا دنبال کنید. همچنین سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۵۵ آماده دریافت پیامک‌های مخاطبان فهیم رادیو مقاومت است

منبع: رادیو مقاومت

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار