در نشستی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: نقش‌آفرینی پیشکسوتان دفاع مقدس در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک ضرورت است

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: برای پرداختن بیشتر به نقش یگان‌های خراسانی ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس، جامعه ایثارگری و پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش باید بیش از گذشته با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در تعامل باشند تا بتوان از این ظرفیت در راستای تحقق این مهم بهره برد.
کد خبر: ۶۳۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ - 29November 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: نقش‌آفرینی پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک ضرورتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در راستای گسترش تعاملات، امیر سرتیپ دوم «عبدالرحمن ساسانیان‌» فرمانده لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه علیه‌الاسلام با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از حوزه‌های ماموریتی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی اظهار داشت: ماموریت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بین‌بخشی است و با همه ساختار‌ها به خصوص یگان‌های نیرو‌های مسلح در تعامل است چراکه وظیفه داریم ارزش‌هایی که این یگان‌ها در دوران دفاع مقدس آفریدند را در ساحت جامعه نشر دهیم.

وی با اشاره به تعامل لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه علیه‌السلام با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در حوزه تدوین دانشنامه استانی دفاع مقدس تاکید کرد: به منظور پیشبرد هرچه بهتر ماموریت در این حوزه سطح تعاملات پررونق‌تر از گذشته باید تداوم داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: برای پرداختن بیشتر به نقش یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی در سطح استان در دفاع مقدس، جامعه ایثارگری و پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش باید بیش از گذشته با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در تعامل باشند تا بتوان از این ظرفیت در راستای تحقق این مهم بهره برد.

نشر ارزش‌های دفاع مقدس ماموریتی ارزشمند

در ادامه این نشست امیر ساسانیان‌ در سخنانی ابراز داشت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی مجموعه‌ای ارزشمند است که رسالتی سنگین را بر دوش دارد.

وی افزود: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی بتوانیم در راستای احصای نقش یگان‌های خراسانی ارتش در دوران دفاع مقدس و نشر ارزش‌های حماسه‌آفرینان آن گام‌های موثری برداریم.

فرمانده لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه علیه‌السلام آمادگی این لشکر را برای نقش‌آفرینی در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس با رعایت سلسله‌ مراتب فرماندهی اعلام کرد.

در ادامه امیر ساسانیان‌فر به منظور بهره‌مندی از ظرفیت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در راستای ارتقای سطح تعاملات، از مدیریت‌های تخصصی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بازدید کرد و در جریان ماموریت‌های هر یک از آن‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار