دبیر کل‌نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور:

کتابخانه‌های مرکزی استان‌ها در سطح منطقه برترین هستند

رمضانی با بیان اینکه بیش از ۶۰ خدمت در کتابخانه‌های عمومی ارائه می‌شود، گفت: خوشبختانه کتابخانه‌های مرکزی ما در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بخاطر تنوع خدمات در سطح منطقه برترین هستند.
کد خبر: ۶۳۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷ - 01December 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، جمعی از خبرنگاران کتاب با همراهی مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و سکینه خاتون مهدیان‌پور مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان مازندران از روند پیشرفت کتابخانه مرکزی این استان‌ بازدید کردند.

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حاشیه این بازدید با بیان اینکه طراحی این کتابخانه‌ها عمومأ قدیمی است و نیاز به بازطراحی دارد، اظهار داشت: طراحی این کتابخانه‌ها بخاطر طولانی شدن پروژه قدیمی است و ما در حال اصلاح این طراحی‌ها هستیم..

وی با تاکید براینکه کتابخانه‌های مرکزی استان‌ها در اولویت برنامه‌های نهاد قرار گرفته است، تصریح کرد: کتابخانه‌ها استان لرستان ازجمله‌ی کتابخانه‌های پیشرفته کشور و منطقه است. با رویکرد جدید صورت گرفته در نهاد در کتابخانه‌های مرکزی حدود ۶۰ خدمت به مخاطبین ارائه می‌شود که در نوع خودش ‌بی‌نظیر است.

در ادامه، سکینه خاتون مهدیان‌پور مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان مازندران با بیان اینکه تکمیل پروژه کتابخانه‌ مرکزی این استاد نیازمند همراهی و همکاری استانی دارد، گفت: خوشبختانه با دستور ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۰۰ میلیارد برای تکمیل این پروژه تخصیص یافته است.

وی افزود: کالنگ‌زنی پروژه کتابخانه‌ مرکزی استان مربوط به سال ۱۳۸۶ است و تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت حاصل شده است که امیدواریم با همتی که وجود دارد طی سال آینده آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار