یادداشت/ حامد افروغ

ایستادگی مردم غزه، گامی عملی برای زمینه‌سازی ظهور

آنچه در دنیا با نگاهی ظاهربینانه در حال وقوع است، حاکی از سرمستی عده‌ای در قدرت و پول و رفاه مادی است و عده‌ای دیگر در فقر و بدبختی و جنگ در حال جان دادن هستند و شاید تصور شود کسی دیگر به فکر منجی نیست در حالی که توحش آشکار شده رژیم صهیونیستی در حمله به غزه عاملی شد تا اغلب مردم جهان دوباره به مبدا و اصالت خویش فکر کنند.
کد خبر: ۶۳۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۰ - 02December 2023

ایمان مردم غزه، گامی عملی برای زمینه‌سازی ظهورگروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس ـ حامد افروغ؛ این حدیث را که در آخرالزمان پس از انباشت ظلم و جور و دل بریدن مردم جهان از همه قدرت‌ها، ظهور رخ خواهد داد تقریبا همه شنیده‌ایم و شاید برایمان سئوال بود که چگونه زمین می‌تواند با ستم پر شود تا مردم دنیا طالب ظهور شوند.

آنچه در دنیا با نگاهی ظاهربینانه در حال وقوع است، حاکی از سرمستی عده‌ای در قدرت و پول و رفاه مادی دارد و عده‌ای دیگر در فقر و بدبختی و جنگ در حال جان دادن هستند و شاید تصور شود کسی دیگر به فکر منجی نیست در حالی که توحش آشکار شده رژیم صهیونیستی در حمله به غزه عاملی شد تا اغلب مردم جهان دوباره به مبدا و اصالت خویش فکر کنند.

ابرقدرت‌ها در طوفان‌الاقصی به خیال خام خود با تسلیح رژیم صهیونیستی به بدترین سلاح‌ها می‌خواستند ریشه مردم مسلمان غزه را بزنند، اما ایمان قوی آن مردم مانند نوری که دل شب را می‌شکافد، چشم دنیا را به خود خیره کرد تا کنجکاو شوند چرا ملت غزه در برابر این حجم از جنایت مقاوم هستند.

اینکه بسیاری از جوانان و مردم غرب با دیدن فجایع غزه نسبت به اسلام و قرآن کنجکاو شده و درصدد تحقیق و پژوهش برآمدند یکی از همان مصادیق است که جوامع غربی پس از آزمودن راه‌های بسیار، این‌بار کنجکاو کاویدن امری هستند که یک عمر با ترس از آن بازی خوردند.

در این بین، وقتی پدر شهید فلسطینی با تعظیم به انقلاب اسلامی، رهبری معظم و ملت جلودار ایران در ایثار و شهادت خود را پیرو مکتب انقلاب اسلامی می‌داند تا در برابر ظلم استقامت کند، یعنی نور ایمان ملت ایران توانسته با فراگیری خود، بستر‌های لازم برای ظهور را ایجاد کند. بستری که از دل ملت‌ها ریشه دوانده و دست اغواگر رسانه‌ها و اغواگران به آن نخواهد رسید.

غربی‌ها در انعکاس واکنش مردم خود به فجایع غزه نتوانستند تمایل آنها را به قرآن و ظهور منجی آخرالزمان کتمان و یا پنهان کنند و آنچه بیش از همه برایشان خطرناک می‌نمود، همین کشش درونی آنها به سمت اسلام است و از این رو بیش از قبل در سخنان خود به انقلاب اسلامی و نقش ایران در تهییج دنیا به سمت قرآن و اسلام و نابودی صهیونیزم اصرار می‌کنند چون می‌دانند یکی از تکیه‌گاه‌های اصلی گسترش اسلام و نفوذ تفکر مهدویت در جهان، انقلاب اسلامی بوده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار