عضو شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد؛

همکاری شهرداری و بهزیستی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

شمس‌احسان با تاکید بر همکاری شهرداری و بهزیستی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: خواستار اقدامات هم‌افزای بیشتر با رویکرد خانواده‌محور هستیم.
کد خبر: ۶۳۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ - 04December 2023

همکاری شهرداری و بهزیستی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «زهرا شمس‌احسان» عضو و رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ضمن تبریک روز جهانی افراد دارای معلولیت، بر لزوم همکاری شهرداری تهران و سازمان بهزیستی برای مناسب‌سازی بوستان‌ها، توانمندسازی بهبودیافتگان اعتیاد، ساماندهی کودکان کار و ایجاد پایگاه‌های خدماتی برای سالمندان تأکید کرد.

شمس‌احسان گفت: امروزه جمعیت زیادی با معلولیت‌های ذهنی وجود دارند که به دلیل نداشتن معلولیت ظاهری، اغلب نادیده گرفته می‌شوند. لازم است شاخص‌ها و فرایندهایی برای ارائه خدمات و تسهیلات به این افراد تدوین شود.

شمس‌احسان همچنین بر نقش پررنگ سازمان بهزیستی در مراقبت و توانمندسازی بهبودیافتگان اعتیاد تأکید کرد و خواستار مدل‌سازی فراگیر در این زمینه با تکیه بر توانمندسازی شد.

وی فرصت همکاری‌های بیشتر دو سازمان را در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مغتنم دانست و خواستار اتصال سامانه‌های اطلاع‌رسانی دو سازمان شد.

شمس‌احسان همچنین بر لزوم هم‌افزایی سازمان بهزیستی و شهرداری تهران در زمینه ساماندهی کودکان کار تأکید کرد.

رئیس کمیته اجتماعی ضمن تأکید بر تداوم همکاری‌های شهرداری تهران در زمینه ساماندهی کودکان کار، خواستار اقدامات هم‌افزای بیشتر با رویکرد خانواده محور شد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در حوزه سالمندی نیز دارای فصل مشترک هستیم، گفت: ایجاد پایگاه‌های خدماتی موسوم به فراهنگ که مورد تأکید دوجانبه است، با حفظ شأن سالمندان و استفاده از ظرفیت آنان در مدیریت و راهبری مرکز، نیاز به یک همت مشترک دارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار