فرمانده انتظامی گناباد:

مهم‌ترین نتایج اجرای طرح پیشگیری از سرقت

سرهنگ رجبی گفت: ۱۰۰ نیروی پلیس در قالب ۳۵ گشت خودرویی و موتوری در اجرای این طرح به‌منظور پیشگیری و مقابله با جرائم به‌ویژه سرقت و همچنین پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح شهرستان گناباد همکاری داشتند . مهم‌ترین نتیجه اجرای طرح پیشگیری از سرقت؛ کاهش ۳۰ درصدی وقوع سرقت‌ها و ۲۷ درصدی افزایش کشف بوده است.
کد خبر: ۶۳۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ - 04December 2023

حضور میدانی پلیس در محلات فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «علی رجبی» فرمانده انتظامی گناباد اظهار داشت: در پی التهابات اقتصادی، اجتماعی، تراکم جمعیت، مهاجرت بی‌رویه، گسترش حاشیه‌نشینی، و عوامل متعدد دیگر که باعث افزایش وقوع جرائم در برخی از نقاط کشور شده، طرح پیشگیری از سرقت؛ توسط فراجا به یگان‌های تابعه تدوین و ابلاغ شده است.

سرهنگ رجبی با بیان اینکه تعیین جغرافیای دقیق جرائم نشان می‌دهد که در کانون‌های جرم، مجرمان سابقه‌دار مستمر مترصد ارتکاب جرم هستند، اجرای این گونه طرح‌های سراسری را ضروری دانست و افزود: با اجرای اقدامات مؤثر و همچنین اجرای طرح‌های پیشگیری با استفاده از ظرفیت معتمدین محلی، بسیج و گشت رضویون با نگاه محله محور می‌توان فرصت‌های ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و از رفتارهای مجرمانه آنان جلوگیری به عمل آورد.

وی با اشاره به اجرای این طرح در سطح شهرستان گناباد یادآور شد: ۱۰۰ نیروی پلیس در قالب ۳۵ گشت خودرویی و موتوری در اجرای این طرح به‌منظور پیشگیری و مقابله با جرائم به‌ویژه سرقت و همچنین پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح شهرستان همکاری داشتند . مهم‌ترین نتیجه اجرای طرح پیشگیری از سرقت؛ کاهش ۳۰ درصدی وقوع سرقت‌ها و ۲۷ درصدی افزایش کشف بوده است.

 فرمانده انتظامی گناباد در پایان صحبت خود؛ ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب و سازنده مردم با پلیس در برخورد با جرائم بر تقویت و ارتقای نظم و امنیت در جامعه تأکید کرد و اظهار داشت: از شهروندان خواستاریم در صورت مواجهه با سرقت مراتب را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده و همکاری لازم را جهت شناسایی و دستگیری سارقان با خدمتگزاران خود در مجموعه فرماندهی انتظامی گناباد داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها