در دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با دست‌اندرکاران برنامه «محفل۲» مطرح شد؛

تهیه‌کننده محفل: برنامه «محفل» در مصر ۵ میلیون بازدید خورد

هاشمی گلپایگانی با بیان اینکه ۷۰ درصد جستجوهای اول قرآنی در یوتیوب، مربوط به محفل است، گفت: برنامه محفل با حضور زینب شیری، فرزند شهید مدافع حرم در مصر حدود ۵ میلیون بازدید خورد.
کد خبر: ۶۳۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ - 04December 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعتی پیش‌ در قالب جلسه کمیسیون تبلیغ و ترویج قرآن با عوامل و دست‌اندرکاران فصل دوم برنامه «محفل» دیدار کرد. 

در این جلسه معاونین وزارتخانه از جمله معاون هنری و رئیس سازمان سینمایی نیز حضور داشتند.

همچنین علیرضا معاف معاون قرآن و عترت به عنوان گرداننده جلسه و تهیه‌کننده برنامه «محفل»، مدیر گروه معارف شبکه سه و چند تن از مدیران تلویزیون از دیگر حاضران در جلسه بودند.

تهیه‌کننده محفل: برنامه «محفل» در مصر ۵ میلیون بازدید خورد

ویژه برنامه تلویزیونی «محفل» از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان، هر روز ساعات پیش از افطار روی آنتن می‌رفت؛ این برنامه که با حضور ۵ میزبان بین‌المللی و ۱۵۰ میهمان از سراسر جهان در ماه مبارک رمضان روی آنتن تلویزیون رفته بود، توانست میزان قابل توجهی از علاقه‌مندان قرآن کریم در سطح کشور و جهان اسلام را با خود همراه سازد.

اسماعیلی در پایان جلسه با اهدای تابلوی خط قرآنی به عوامل این برنامه از زحمات آنها تجلیل کرد.

«سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی» تهیه‌کننده برنامه «محفل» در دیدار با وزیر فرهنگ گفت: ۷۰ درصد جستجوهای اول قرآنی در یوتیوب، مربوط به محفل است. برنامه محفل با حضور زینب شیری، فرزند شهید مدافع حرم در مصر حدود ۵ میلیون بازدید خورد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار