رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

اجرای طرح پویش مردمی کودکان سایبری در اصفهان

سرهنگ «مرتضوی» از اجراي چهارمين مرحله از طرح پويش مردمي کودکان سايبري توسط پليس فتا در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد. 
کد خبر: ۶۳۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ - 06December 2023

اجراي طرح پويش مردمي کودکان سايبري در اصفهانبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «سید مصطفی مرتضوی» رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: طرح کودکان سایبری با هدف افزایش آگاهی عمومی پیرامون مخاطرات فضای مجازی برای کودکان از ۱۸ الی ۲۴ آذر با شعار «پلیس فتا، حامی کودکان در فضای مجازی» در سراسر کشور برگزار و با حمایت پلیس فتا کشور و سایر نهاد‌ها در حوزه فرماندهی انتظامی استان به صورت ویژه انجام خواهد شد.

وی با قدردانی از همکاری صمیمانه و همه جانبه سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و غیردولتی کشور در اجرای این پویش بیان داشت: در این راستا جلسه هم اندیشی و هماهنگی نیز با حضور مدیران دستگاه‌های فرهنگی و مرتبط با موضوع در پلیس فتا استان برگزار شده است.

رئیس پلیس فتا استان با بیان اینکه ثاثیرگذاری این طرح بدون همراهی خانواده‌ها امکان‌پذیر نیست، خاطر نشان کرد: ضعف آگاهی خانواده‌ها با مخاطرات فضای مجازی و عدم به کارگیری راهکار‌های ایمن، باعث بروز آسیب‌های جسمی و روحی برای کودکان شده و والدین باید به منظور بهره مندی فرزندانشان از فرصت‌های فضای مجازی، دانش سایبری خود را ارتقا داده و همراه کودکان خود باشند.

این مقام انتظامی افزود: در اجرای پویش کودکان سایبری برای هرروز به صورت ویژه به یک موضوع پرداخته خواهد شد و در روز اول با موضوع «کودکان، ایمنی سایبری»، روز دوم «خانواده، والدگری سایبری» روز سوم «دوستان، بازی‌های سایبری»، روز چهارم «مدرسه، آموزش سایبری» روز پنجم «جامعه، فرهنگ سایبری» روز ششم «سکو‌ها، مسئولیت اجتماعی» و روز هفتم «پلیس فتا، حامی کودکان سایبری» خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار