شهادت ۲۲ عضو خانواده خبرنگار الجزیره در حمله هوایی اسرائیل

حمله اسرائیل به یک منزل مسکونی در غزه به شهادت ۲۲ عضو خانواده خبرنگار شبکه خبری الجزیره منجر شد.
کد خبر: ۶۳۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ - 06December 2023

شهادت ۲۲ عضو خانواده خبرنگار الجزیره در حمله هوایی اسرائیلبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه خبری الجزیره گزارش داده یکی از خبرنگاران این رسانه ۲۲ عضو خانواده خود را در حمله هوایی اسرائیل به منزلی که آنها در آن پناه گرفته بودند از دست داده است.

شبکه خبری الجزیره نوشت: «اعضای خانواده معامن الشرفی»، خبرنگار الجزیره عربی در اردوگاه جبالیا در شمال غزه کشته شدند.»

حمله‌ای که به شهادت اعضای خانواده این خبرنگار منجر شد صبح چهارشنبه اتفاق افتاده است. پدر و مادر، خواهران و برادران و همسران آنها و خواهر زاده‌ها و برادرزاده‌های او جزو شهدای این حادثه هستند.

الشرفی به الجزیره گفت یک بشکه حامل مواد منفجره به منزل اصابت کرد و باعث ایجاد گودالی عمیق در زمین شد.

وی گفت هیچ یک از کارکنان نهادهای امدادی قادر به بازیابی اجساد اعضای خانواده او نشده‌اند. الشرفی گفت: «ما از وداع با عزیزانمان محروم شده‌‌ایم و دفن مناسب اجساد آنها هم از ما دریغ شده است.»

فیلمی که بعد از انجام این حمله منتشر شده یکی از بستگان دیگر الشرفی را در حال شیون بر روی خرابه‌های خانه بمباران‌شده نشان می‌دهد.

این فرد گفت: «به نظر می‌رسد که خانه ساعت چهار یا پنج صبح بمباران شده است. ما نتوانستیم تا بعد از بالا آمدن آفتاب به اینجا برسیم. چندین کودک کشته شده‌اند.»

الشرفی صدای آخرین پیام صوتی که مادرش قبل از شهادت برایش ارسال کرده را در اختیار الجزیره قرار داده است.

وی در این پیام صوتی خطاب به پسرش می‌گوید: «سلام علیکم. صبح بخیر معامن. حالت چطور است؟ امیدوارم خوب باشی. زن و بچه‌هایت چطورند؟ وضع سلامتی خودت چطور است. مراقب خودت باش پسرم.»

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار