در مراسم روز د انشجو مطح شد؛

فرمانده فرجا: افزایش دوربین‌های البسه، اماکن و خودروها تا سال ۱۴۰۳/ برهم‌زنندگان امنیت جامعه با برخورد شدید فراجا مواجه می‌شوند

سردار رادان طرح برخورد اراذل و اوباش به حکم قانون سخت، چابک، سریع و قاطع است؛ کسی که بخواهد امنیت مردم را خدشه‌دار کند با او برخورد شدیدی می‌شود.
کد خبر: ۶۳۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸ - 07December 2023

فرمانده فرجا: افزایش دوربین‌های البسه، اماکن و تجهیز خودروها تا سال ۱۴۰۳/ طرح برخورد اراذل و اوباش به حکم قانون سخت، چابک، سریع و قاطع استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مراسم گرامیداشت روز دانشجو امروز با حضور سردار «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

سردار رادان در این مراسم گفت: به عنوان پلیس باید وظایف خود را انجام دهیم که در بعضی از مواقع شاید این وظایف خوشایند همه نباشد، اما ما برای تحکیم مبانی نظام جمهوری اسلامی سینه خودت را سپر کرده‌ایم.

فرمانده کل انتظامی کشور فراجا افزود: جایی که نظام جمهوری اسلامی ایران به خطر بیافتد تمام خودمان را می‌گذاریم که شاید خوشایند همه نباشد ولی تحت هر شرایطی انجام می‌شود.

وی همچنین در جمع خبرنگاران در خصوص دوربین البسه پلیس گفت: برنامه‌ای که مجلس پیش‌بینی کرده و دولت احکام آن را پیش‌بینی می‌کند تا ما به دوربین‌های البسه، اماکن و خودرو تجهیز شویم و به نظر می‌رسد در نیمه دوم ۱۴۰۳ اگر بودجه اختصاص داده شود تعداد دوربین‌های البسه افزایش خواهد یافت.

سردار رادان افزود: از زمان راه‌اندازی قرارگاه مبارزه با سرقت رشد سرقت از ۲۰ درصد به یک درصد کاهش داشته است.

فرمانده کل انتظامی تاکید کرد: طرح برخورد اراذل و اوباش به حکم قانون سخت، چابک، سریع و قاطع است؛ کسی که بخواهد امنیت مردم را خدشه دار کند با او برخورد شدیدی می‌شود.

وی افزود: بنا داریم تا آخرین نفرات معتادین متجاهر را از خیابان‌ها جمع‌آوری کنیم همچنین ظرف چند روز یا چند هفته آینده اولین گروه سارقین پر تعداد تحت کنترل الکترونیک با موافقتی که رئیس قوه انجام داده اجرایی می‌شود، یکی از اهدافش هم مجرمین سابقه‌دار بوده با تشدید این طرح دغدغه مردم کمتر خواهد شد.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: خانه‌های پلاک قرمز که بلاصاحب یا صاحب مشکوک دارند، محلی برای قرار گیری معتادین شده بود که توسط همکاران ما بسته شد و این طرح ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، پیش از سخنرانی فرمانده انتظامی کل کشور پنج دانشجو به نمایندگی از دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) درخواست‌ها و پیشنهادات خود را در حضور فرمانده انتظامی کل کشور بیان کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار