در جمع نخبگان تشکل‌های دانشجویی مشهد؛

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی: روز دانشجو تبلور استکبارستیزی مردم/ پیروزی‌های ایران در مقابله با جنگ ترکیبی محصول مکتب فکری استکبارستیزی ۱۶ آذر است

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: روز دانشجو تبلوری از روحیه استکبارستیزی و سلطه ناپذیری مردم ایران است.
کد خبر: ۶۳۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹ - 08December 2023

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی: روز دانشجو تبلور استکبارستیزی مردم ایران/ پیروزی‌های ایران در مقابله با جنگ ترکیبی محصول مکتب فکری استکبارستیزی ۱۶ آذر استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، دستیار وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در جمع دبیران، فعالان و نخبگان تشکل‌های دانشجویی مشهد که به مناسبت روز دانشجو در سالن سردار شهید سلیمانی مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد، اظهار داشت: دانشجویان ایرانی در ۷۰ سال پیش ماهیت جرثومه فساد غرب را درک کردند و روز دانشجو عینیتی از مردم ایران در درک به‌هنگام موقعیت‌‌های ضروری است.

وی افزود: بر همه دانشجویانی که در این ۷۰ سال پرچم استکبارستیزی را در دست داشته‌اند، درود می‌فرستیم.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی تصریح کرد: جوانان امروز نسبت به ارزش‌های الهی دلبسته‌‌تر هستند، جوانانی که سلامت دین و عفت خود را در بین متغیرهای پیچیده حفظ می‌کنند و با جان خود پای ولایت ایستاده‌اند و از جوانان دوران دفاع مقدس چیزی کم ندارند.

دستیار وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: دشمن خیال واهی کرده است که می‌تواند با غول رسانه‌‌ای و تیرهای سهمگین مجازی جوانان ما را از صحنه خارج کند، در حالی که سال گذشته از همین دانشگاه‌‌ها، دانشجویانی بودند که حماسه‌‌ها آفریدند. بسیاری از موفقیت‌‌های نظام در مواجهه با نظام سلطه و جنگ ترکیبی هم محصول مکتب فکری استکبارستیزی ۱۶ آذر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بیش از ۷۰ روز است که جهان شاهد صحنه‌‌هایی از جنگی است که ارزش‌های به مسلخ رفته انسانی تحت حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر غرب را به نمایش گذاشته است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی تصریح کرد: در صحنه مصاف طوفان‌الاقصی شناخت ارزش‌های پوشالی نظام لیبرالیسم دشوار نیست، در دو ماه گذشته نیروی هوایی رژیم صهیونیستی ۱۰ هزار پرواز انجام داده و بیش از ۱۵ هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رسانده است، به عبارت دیگر برای هر یک و نیم انسان یک پرواز انجام شده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تاکنون حدود سه و نیم برابر بمب اتم بر سر مردم غزه بمب ریخته است، ادامه داد: ماهیت پلید نظام لیبرالیسم بر اساس استثمار بشریت است؛ بر همین اساس آمریکایی‌‌ها تمام ذخایر خود را از اروپا به کمک اسراییل آورده‌اند.

دستیار وزیر اطلاعات بیان داشت: عملیات طوفان‌الاقصی در ابعاد مختلف به رژیم صهیونیستی شکست وارد کرد که شکست رسانه‌ای یکی از آن‌ ابعاد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار