در حاشیه همایش سراسری فرماندهان پلیس فتا کشور مطرح شد؛

جانشین فرمانده فراجا: برتری پلیس فتا در منطقه/ پلیس تکیه‌گاه مردم در فضای حقیقی و مجازی است

سردار رضایی با تاکید بر اینکه پلیس در فضای حقیقی و مجازی تکیه‌گاه مردم است، گفت: توانایی پلیس فتا در بین کشور‌های منطقه زبانزد است.
کد خبر: ۶۳۶۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ - 10December 2023

سردار رضایی: برتری پلیس فتا در منطقه/ پلیس تکیه‌گاه مردم در فضای حقیقی و مجازی استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور امروز (یکشنبه) در حاشیه همایش سراسری فرماندهان پلیس فتا کشور با بیان اینکه آنچه امروز در پلیس فتا به نمایش گذاشته شده نشان از این دارد که برقراری امنیت و آرامش مردم دغدعه پلیس فتا است، اظهار داشت: جوانان و متخصصین پلیس فتا علی‌رغم تمامی محدودیت‌ها به دستاورد‌های قابل قبولی دست پیدا کرده‌اند.

سردار رضایی با اشاره به راه‌اندازی سامانه امنیتی «فارز» گفت: این سامانه در حقیقت یک آنتی‌ویروس ایرانی (پویشگر امنیتی) است که هر اپلیکیشن موبایلی را می‌تواند بررسی و مخرب بودن یا نبودن آن را اعلام کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی بیان کرد: این سامانه می‌تواند بیش از ۶۰ درصد از بدافزار‌ها را در فضای مجازی شناسایی کند و از فک شدن گوشی‌های موبایل توسط این اپلیکیشن‌ها جلوگیری کند.

سردار رضایی افزود: این سامانه باعث پیشگیری از جرائم و بازداندگی و آرامش مردم می‌شود و برای بازدارندگی و پیشگیری از بدافزار‌ها تولید شده است.

وی با تاکید بر اینکه پلیس در فضای حقیقی و مجازی تکیه‌گاه مردم است، گفت: یکی از پلیس‌هایی که مقتدرانه و تخصصی در مقایل تهدیدات فصای مجازی آماده است پلیس فتاست و توانایی این‌ پلیس در بین کشور‌های منطقه زبانزد است.

سردار رضایی درباره سامانه فارز گفت: با توجه به نقش این سامانه در تشخیص بدافزار‌ها و ویروس‌ها برای گسترش استفاده از این سامانه در شورای عالی فضای مجازی آن را مطرح خواهیم کرد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها