نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

رژیم‌های عربی، کمکی به پیروزی مقاومت نمی‌کنند​

ابوشریف گفت: بخشی از رژیم‌های عربی و اسلامی نه تنها برای پیروزی جریان مقاومت تلاشی نمی‌کنند بلکه سعی می‌کنند مقاومت شکست هم بخورد؛ چرا که ملت آن‌ها هوادار مقاومت هستند و آن را الگوی خود قرار می‌دهند.
کد خبر: ۶۳۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ - 12December 2023

رژیم‌های عربی، کمکی به پیروزی مقاومت نمی‌کنند​به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نشست خبری «ناصر ابوشریف» نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران و «اسماعیل بیگ‌محمدی» رئیس مؤسسه طنین ایثارگران در محل این مؤسسه برگزار شد.

در این مراسم ابوشریف اظهار داشت: مردم سرزمین فلسطین از ۶۶ روز قبل تا الان در حال جنگ با دشمن جنایتکارند؛ دشمنی که انواع جنایت‌های نظامی مانند کشتار، پاکسازی نژادی و قتل‌عام را علیه مردم فلسطین با حمایت غربی‌ها علیه مردم غزه انجام می‌دهد.

وی احتمال هرگونه گسترش جنگ به سمت لبنان از سوی اسرائیل را کم دانست و توضیح داد: انرژی اسرائیلی‌ها در غزه از بین رفته است و قدرت ندارند در ۲ جبهه بجنگند. رژیم صهیونیستی مجبور شده بیش از ۶۰ هزار نیرو در کرانه باختری مستقر کند. نیروی هوایی اسرائیل نیز در شمال فلسطین درگیر است و توانایی زیادی برای حمله به مناطق دیگر ندارد. براساس آخرین برآوردها، حزب‌الله لبنان ۱۰۰ هزار جنگجو و ۱۵۰ هزار موشک دارد. به همین دلیل بعید می‌دانم اسرائیل بخواهد با لبنان وارد جنگ شود.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین ضمن اعلام اینکه صهیونیست‌ها برای اثبات خود به تحریف حقایق نیاز دارند، بیان کرد: ما باید در مقابل این روایت‌های دروغ، روایت‌های واقعی به جهانیان عرضه کنیم. از ۷ اکتبر تا الان ۴ هزار نفر فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شده، تحت انواع ظلم قرار گرفته و انواع خشونت و شکنجه بر آن‌ها اعمال شده است. ده‌ها نفر از آن‌ها نیز به شهادت رسیده‌اند. در ابتدا اسامی شهدا را اعلام کردند؛ اما الان حتی آن را هم اعلام نمی‌کنند.

وی گفت: در ۶۶ روز گذشته ۲۵ هزار نفر شهید در غزه دادیم که ۱۸ هزار نفر آن‌ها زنان و کودکان بودند؛ اما جهانیان این را نمی‌بینند و فقط عکس آن کودک اسرائیلی را می‌بینند که آتش گرفته که آن هم معلوم شد دروغ بوده.

ابوشریف با تأکید بر اینکه در ۷ اکتبر رژیم صهیونیستی یک شکست بسیار عظیمی را متحمل و چهره‌اش خرد شده و از بین رفت، شرح داد: جبهه مقاومت به ویژه مقاومت اسلامی در نوار غزه به پیروزی عظیمی دست یافت که برای رژیم صهیونیستی و حامیانش قابل قبول نیست. رژیم صهیونیستی و حامیانش نمی‌خواهند جبهه مقاومت تبدیل به الگو در جهان عرب و اسلام شود؛ چرا که مخالف پیروزی اسلام هستند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران تأکید کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ پیروزی‌ای دست پیدا نکرده و حتی تصویر پیروزی را هم نتوانسته برای خودش رقم بزند. دشمن اهدافی را برای خودش طراحی کرده بود، اما نتوانست هیچ کدام از این اهداف را محقق کند. به همین دلیل فقط در حال قتل‌عام مردم فلسطین است.

وی افزود: جنایت‌های اسرائیل به ضرر رژیم صهیونیستی است. غربی‌ها نیز علی‌رغم تمام ضرر‌هایی که از این جنگ کردند و وجهه خود را به خاطر حمایت‌هایشان از رژیم صهیونیستی از دست دادند، باز هم در حال حمایت از این رژیم هستند؛ چرا که اتکای غرب به اسرائیل است. غربی‌ها برای بازمهندسی غرب نیاز به به شکست اسلام سیاسی و پیروزی رژیم صهیونیستی دارند تا بتوانند یک بار دیگر منطقه را بر اساس پروژه‌ها و دیدگاه‌های آمریکا مهندسی کنند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: زمان برای غربی‌ها رو به اتمام است. اگر ما وجهه بایدن را با ترامپ مقایسه کنیم، می‌بینیم که بایدن الان ۲۳ درصد محبوبیت دارد، اما ترامپ حداقل ۴۸ درصد محبوبیت را در میان مردم داشت.

وی ادامه داد: دشمن در تلاش است رژیم صهیونیستی با چهره پیروز از این جنگ خارج شود، به همین دلیل جنگ را طولانی‌تر می‌کنند. ۳ روز قبل بالاخره دشمن صهیونیستی اعتراف کرد که ۵ هزار مجروح در جنگ غزه داشته. به تعداد کشته‌هایشان هم اصلاً اعتراف نکردند.

ابوشریف شرح داد: تا الان ۷۵ هزار نفر از مردم غزه شهید و زخمی شده‌اند. ۲۵ هزار نفر شهید و حدود ۵۰ هزار نفر مجروج که تمام آن‌ها غیرنظامی بودند. ۶۵ درصد شهدا و مجروحان کودک و زن بودند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین درباره تعداد اسرا توضیح داد: تعداد دختران اسرائیلی اسیر در دست جبهه مقاومت بسیار کم و هیچ کدام از آن‌ها غیرنظامی نیستند. تعداد اسرای فلسطینی در دست رژیم صهیونیستی به ۹ هزار نفر رسیده‌اند که از وضعیت ۴ هزار نفر از آن‌ها هیچ اطلاعی نداریم.

وی در ادامه بیان کرد: کشور‌های عربی و اسلامی نتوانستند جلوی هیچ یک از این جنایات را بگیرند. آن‌ها فقط در حرف زدن خوب هستند و هیچ جایگاه عملی‌ای در جهان ندارند. از طرف دیگر آمریکا بر سازمان‌های بین‌المللی سیطره دارد. همین دادگاه جهانی در جریان جنگ اوکراین طی یک هفته بیانیه صادر کرد، ولی حالا ۶۶ روز از قضیه غزه می‌گذرد، ولی حتی یک نفر را هم برای تحقیق نفرستادند.

ابوشریف افزود: بخشی از رژیم‌های عربی و اسلامی نه تنها برای پیروزی جریان مقاومت تلاشی نمی‌کنند بلکه سعی می‌کنند مقاومت شکست هم بخورد؛ چرا که ملت آن‌ها هوادار مقاومت هستند و آن را الگوی خود قرار می‌دهند.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری در جهان است که قاطعانه اهداف ما را مورد حمایت قرار داده است.

وی اعلام کرد: دشمنان هنوز از شوک ۷ اکتبر بیرون نیامده‌اند و عملیات طوفان‌الاقصی بار دیگر توجهات جهان را به فلسطین جلب کرد. نوع نگاه مردم دنیا به کشور‌های غربی تغییر کرده و متوجه شده‌اند که آمریکا مجرم است. جنایات بسیاری در  انجام شده، اما خون مردم غزه باز هم فوران می‌کند و دمار از صهیونیست‌ها در می‌آوریم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار