فرمانده نیروی زمینی ارتش: در سالیان اخیر به دنبال خودکفایی، احیا و بازسازی تجهیزات بودیم

امیر حیدری گفت: نوآوری، خودکفایی، احیا و بازسازی تجهیزات از اقداماتی است که در سالیان اخیر به دنبال آن بودیم و امروز توانسته‌ایم با تکیه بر روحیه الهی و تلاش سخت‌کوشانه برای سومین بار، الحاق خودروهای سنگین و فوق سنگین را در نیروی زمینی ارتش انجام بدهیم.
کد خبر: ۶۳۷۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲ - 12December 2023
فرمانده نیروی زمینی ارتش: در سالیان اخیر به دنبال خودکفایی، احیا و بازسازی تجهیزات بودیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین الحاق تعداد ۷۵ دستگاه خودرو سنگین و فوق سنگین نزاجا که در فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه سه تهران (شهید یداللهی) برگزار شد، با تأکید بر روند رو به رشد ارتقای تحرک در نیروی زمینی، اظهار داشت: ارتقای تحرک، ارتباط مستقیمی با افزایش توان رزمی و تاکتیکی دارد و به همین دلیل، در تمامی یگان‌های خود به دنبال تحقق این مهم هستیم.
 
وی افزود: امروز نیز نیروی زمینی ارتش با انگیزه بسیار بالا، در مسیر خودکفایی و تحرک قرار دارد و در تمامی مناطق عملیاتی و مأموریت‌های خود به خوبی از این آزمون، سربلند بیرون آمده است.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش، تصریح کرد: نوآوری، خودکفایی، احیا و بازسازی تجهیزات از اقداماتی است که در سالیان اخیر به دنبال آن بودیم و امروز توانسته‌ایم با تکیه بر روحیه الهی و تلاش سخت‌کوشانه برای سومین بار، الحاق خودروهای سنگین و فوق سنگین را در نیروی زمینی ارتش انجام بدهیم.
 
امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر امنیت پایدار مرزهای کشور، خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش، وظیفه حفظ حراست، حدود و ثغور، امنیت و تمامیت ارضی مرزهای بسیاری از مناطق کشور از جمله شمال‌شرق، غرب، شمال‌غرب، جنوب شرق و جنوب غرب را بر عهده دارد و با تکیه بر توان تجربیات فرماندهان و متخصصان داخلی، امنیت پایداری را در مرزهای کشور به وجود آورده است.
 
در حاشیه این مراسم با حضور امیر سرتیپ حیدری هتل خوش رکابان ولایت نزاجا، طرح گازرسانی آمادگاه آبیک قزوین و چند طرح عمرانی و رفاهی فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه ۳ شهید یدالهی نزاجا افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار