فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛

پاکسازی ۱۰۲ نقطه در اجرای طرح «پیشگامان امنیت انتظامی ۱» در مشهد

سرهنگ نگهبان از پاکسازی ۱۰۲ نقطه آسیب‌پذیر مشهد در اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی یک خبر داد.
کد خبر: ۶۳۷۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳ - 13December 2023

پاکسازی ۱۰۲ نقطه در اجرای طرح «پیشگامان امنیت انتظامی ۱» در مشهد

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «احمد نگهبان» فرمانده انتظامی مشهد در تشریح این خبر اظهار داشت: طرح پیشگامان امنیت انتظامی یک با هدف برخورد و مقابله با سارقان، خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر به مدت سه روز در سطح شهرستان مشهد اجرا شد.

وی افزود: در بازه زمانی اجرای این طرح، تعداد ۱۰۲ نقطه آلوده شناسایی شده، توسط کلانتری و پاسگاه‌های تابعه شهرستان مشهد پاکسازی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۷۲ ساعته، ماموران انتظامی مشهد ۳۱۹ متهم به سرقت و ۵۱ خرده‌فروش موادمخدر را دستگیر و ۱۸۲ معتاد متجاهر را جمع‌آوری کردند.

نگهبان گفت: در این راستا ۳۴۰ فقره انواع سرقت، ۱۱ کیلو و ۲۵۶ گرم انواع موادمخدر، ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۷۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه نیز توسط پلیس کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به این که هدف پلیس از اجرای این طرح‌ها، پیشگیری از جرم، ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش آرامش و امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس نقش بسزایی در کاهش انواع جرایم و عملکرد به موقع پلیس در ایجاد امنیت پایدار و پیشگیری از بروز جرایم در جامعه دارد.

وی بیان داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار