فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛

دستگیری ۱۵۹۵ متهم در طرح «پیشگامان امنیت انتظامی ۴» در مشهد

نگهبان از دستگیری هزار و ۵۹۵ متهم در جریان اجرای طرح عملیاتی «پیشگامان امنیت انتظامی ۴» در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۶۳۴۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ - 02December 2023

دستگیری ۱۵۹۵ متهم در طرح «پیشگامان امنیت انتظامی ۴» در مشهدبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «احمد نگهبان» فرمانده انتظامی مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح عملیاتی «پیشگامان امنیت انتظامی چهار» همزمان با سراسر کشور با هدف پیشگیری از سرقت‌های خرد و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز از ساعت شش صبح روز هفتم آذر ماه سال جاری با استفاده از تمامی ظرفیت‌های کلانتری و پاسگاه‌ها و یگان‌های امداد فرماندهی انتظامی مشهد عملیاتی شد.

وی افزود: این طرح که به مدت ۷۲ ساعت به اجرا درآمد کلانتری و پاسگاه‌های تابعه فرماندهی انتظامی شهرستان مشهد با همکاری پلیس‌های تخصصی و یگان امداد با اقداماتی اطلاعاتی که قبل از شروع طرح آغار کردند تعدادی از پاتوق‌ها و مناطق جرم خیز را شناسایی کردند.

نگهبان تصریح کرد: در این طرح که با هماهنگی‌های لازم قضائی عملیاتی شد ۶۳۰ متهم به سرقت، ۳۳ خرده فروش، ۲۴۲ معتاد متجاهر و ۶۹۰ نفر در خصوص سایر احکام قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مشهد بیان داشت: در این رابطه ۱۷ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، ۱۱ قبضه سلاح گرم غیرمجاز، ۸۵ دستگاه خودرو و ۴۸ دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ۸۸۳ فقره پرونده سرقت رمزگشایی شد.

وی با تاکید بر مشارکت شهروندان در برقراری امنیت پایدار با رعایت نکات پیشگیرانه خاطرنشان کرد: مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند نیروی انتظامی اجازه هنجارشکنی را به کسی نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار