در پیام فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پی حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک آمد؛

تاوان سختی در انتظار عاملان اخلال در امنیت ایران اسلامی است

سردار «تقوی» در پیامی، حمله تروریستی به مقر انتظامی راسک را محکوم کرد.
کد خبر: ۶۳۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ - 18December 2023

تاوان سخنی در انتظار عاملان اخلال در امنیت ایران اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در پیامی با تبریک و تسلیت عروج عاشقانه شهدای سرافراز انتظامی شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان در ایام فاطمیه، حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌های زبون در شامگاه پنجشنبه به مقر انتظامی را محکوم کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عزت و اقتدار ایران بزرگ و نظم و امنیت این کشور اسلامی مرهون تلاش و ازجان‌گذشتگی پرچمداران ولایت و خادمان مردم در فراجا و همه دلسوزان و خدمتگزاران نظام مقدس اسلامی است.

معاندان این نظام مقدس اسلامی و دشمنان مردم، وحدت و امنیت ایران بزرگ را به خیالی خام نقطه هدف قرار داده‌اند و مجاهدان فی سبیل الله در دفاع از مرزها و پاسداشت ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی و برقراری و تحکیم نظم و امنیت و آسایش مردم، سینه مجمر آتش ساخته و جانانه ایستاده‌اتد‌.

خون مطهر شهدا و نفس مسیحایی خانواده معظم این لاله‌های آسمانی بدرقه راه سنگربانان نظم و امنیت است و پلیس خدمتگزار در این عرصه‌ی پیکار، حماسه می‌آفریند.

مردم قدرشناس و انقلابی ایران اسلامی نیز قدرشناس این جانفشانی و روحیه والای خدمت سربازان ولایت هستند و امیدواریم بتوانیم با تفکر زینبی و تقید به شهامت و شجاعت حسینی در امتداد مسیر روشن ظهور منجی عالم بشریت، ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

عاملان اخلال در نظم و امنیت ایران بزرگ نیز بدانند تاوان سختی بر اعمال ننگین و شرم‌آور خود خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار