ادعای سفیر صهیونیست؛

هیچ مذاکره‌ای بین رژیم صهیونیستی و حماس درباره آتش‌بس وجود ندارد

سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه گفت که این رژیم هیچ مذاکره‌ای با حماس درباره آتش‌بس ندارد، بلکه در حال رایزنی با آمریکا و قطر برای آزادی اسرا از غزه است.
کد خبر: ۶۳۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶ - 19December 2023

هیچ مذاکره‌ای بین رژیم صهیونیستی و حماس درباره آتش‌بس وجود نداردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «الکساندر بن زوی» سفیر اسرائیل در فدراسیون روسیه گفت که کشورش در حال مذاکره با حماس در مورد آتش‌بس در نوار غزه نیست، بلکه در حال مذاکره با قطر و ایالات متحده برای آزادی گروگان‌ها است.

«الکساندر بن زوی» در مصاحبه با شبکه تلویزیونی روسیه ۲۴ افزود: اسرائیل با مشارکت رئیس سیا و نخست وزیر قطر در حال انجام مذاکرات درباره آتش بس احتمالی و آزادی گروگان‌ها است. در حال حاضر هیچ مذاکره‌ای در مورد آتش بس با حماس وجود ندارد و در این باره نمی‌توان صحبتی کرد.

وی تأیید کرد که مذاکراتی بین رئیس موساد اسرائیل، رئیس سیا و نخست وزیر قطر به ویژه در مورد چگونگی یافتن راه‌حلی برای آتش بس و آزادی اسرا در حال انجام است.

سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه خاطرنشان کرد که ۱۳۰ نفر هنوز نزد حماس در اسارت هستند که سه نفر آن‌ها تابعیت روسیه دارند.

پیشتر جنبش حماس از آزادی دو اسیر روس و تحویل آن‌ها به صلیب سرخ در پاسخ به تلاش‌های «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور این کشور خبر داده بود.

همچنین «موسی ابومرزوق» عضو دفتر سیاسی حماس گفت که این جنبش به نشانه قدردانی از رئیس‌جمهور روسیه قصد دارد تعداد دیگری از روس‌ها را آزاد کند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها