معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی:

شناخت یهود، حربه فرهنگی دشمن را در یهودی‌سازی دین مسیحیت خنثی می‌کند

حجت‌الاسلام پرورش گفت: یهودی‌‌سازی دین مسیحیت حربه فرهنگی دشمن است، تا با قرائت جدید از دین، افکار عمومی را منحرف کند که در این بین تنها راه و نیز مهم‌‌ترین راهکار برای شناخت جریان یهود، کتاب مقدس قرآن کریم است.
کد خبر: ۶۳۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۳ - 19December 2023

شناخت یهود، حربه فرهنگی دشمن را در یهودی‌سازی دین مسیحیت خنثی می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسن پرورش» معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در جمع کارکنان پایور منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام با اشاره به تحولات اخیر در فلسطین اظهار داشت: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع فلسطین و جایگاه بیت‌المقدس در نظام اندیشه دینی و قرآنی، باید مقاومت مردم مظلوم و بی‌گناه غزه برای کنشگران فرهنگی و مبلغان دینی تبیین شود، تا در بین افکار عمومی، روشنگری صحیح انجام شود.

وی با بیان اینکه حمایت آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی از جنایات رژیم اسرائیل، کاملاً منطبق با وقایع آخرالزمان است که در قرآن و روایات اهل‌بیت (ع) به آن اشاره شده است، تاکید کرد: همراه‌سازی افکار عمومی با جبهه مقاومت، وظیفه مهم فعالان تبلیغی است چراکه رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره قدرت رسانه و مدیریت و همراه‌سازی افکار عمومی در جریان جبهه مقاومت و حماس را مهم عنوان کردند که این رسالت خطیر بر عهده صاحبان تریبون و فعالان عرصه فرهنگی و تبلیغی است.

معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی افزود: امروز جبهه مقاومت در کل منطقه شکل گرفته و هیمنه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی رژیم غاصب صهیونیستی شکسته شده است.

پرورش با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل در غزه، عنوان داشت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، جنایتی بزرگ و فراتر از آن، روایت‌‌هایی است که تلاش دارند ظالم را مظلوم جلوه دهند که برخی نیز تحت تاثیر این روایت‌های دروغین و ظالمانه قرار می‌گیرند.

وی حمایت آحاد ملت‌های مسلمان از مردم فلسطین را توقف جنگ اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه عنوان کرد و ابراز داشت: همراهی افکار عمومی مردم ایران و جهان اسلام از حماس و جبهه مقاومت، باید توسط آحاد جامعه به خصوص روحانیون، مبلغین، فعالان فرهنگی انجام شود.

معاون سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در پایان حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو را مهم دانست و بیان کرد: حضور پرشور و همه جانبه در انتخابات، عامل افزایش ضریب امنیت نظام اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار