پیکر مطهر شهید گمنام عملیات «مطلع‌ الفجر» در شهر جنگل تشییع و خاکسپاری شد

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر شهید گمنام ۲۵ ساله عملیات مطلع‌الفجر در شهر جنگل از توابع شهرستان رشتخوار به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۶۳۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴ - 19December 2023

پیکر مطهر شهید گمنام عملیات «مطلع‌ الغجر» در شهر جنگل تشییع و خاکسپاری شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) پیکر مطهر شهید گمنام ۲۵ ساله عملیات مطلع‌الفجر که در منطقه گیلانغرب تفحص شده با حضور مسئولان محلی و قشرهای مختلف در شهر جنگل از توابع شهرستان رشتخوار تشییع و به خاک سپرده شد.

«حسین باهوش» فرماندار شهرستان رشتخوار در این مراسم با بیان اینکه استقبال از شهدای گمنام وحدت و همدلی مردم را به نمایش می‌گذارد، اظهارداشت: وظیفه ما در قبال شهدای گمنام بسیار سنگین است و باید دین خود را نسبت به شهدای والامقام با خدمت صادقانه ادا کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید قدردان شهدا باشیم، افزود: هر کس مقام و جایگاه شهدا را بداند از خدا آرزوی شهادت می‌کند؛ چراکه شهدا عند ربهم یرزقون هستند.

فرماندار رشتخوار در ادامه با اشاره به جایگاه والای شهدای گمنام، گفت: شهدای گمنام نزد خدا مقرب هستند و حتی نامشان را هم در راه خدا هدیه کردند و گمنام به محضر او رفته‌اند.

باهوش با تقدیر از حضور مردم متدین و انقلابی شهرستان رشتخوار و شهر جنگل در این مراسم بر تداوم راه شهدا و پیروی از سبک و سیره آنان تاکید کرد و خواستار ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به منظور مصون ماندن جامعه از آسیب‌های اجتماعی و توطئه‌های دشمنان است.

پیکر‌های مطهر ۱۲ شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پس از تشییع در اجتماع فاطمیون در مشهد، در ۱۲ نقطه از استان در حال خاکسپاری هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار