معرفی اعضای هیأت داوران سوگواره نوحه فاطمیه «معجزه مادری»

اعضای هیأت داوران سوگواره نوحه فاطمیه «معجزه مادری» معرفی شدند.
کد خبر: ۶۳۹۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ - 20December 2023

معرفی اعضای هیأت داوران سوگواره نوحه فاطمیه «معجزه مادری»به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «حمید رمی» دبیر سوگواره نوحه «معجزه مادری» و مسئول کانون نغمه‌پردازی خوشدل با اشاره به برگزاری سوگواره نوحه فاطمیه «معجزه مادری» اظهار داشت: این سوگواره در شش محور محتوایی شامل «مادری حضرت زهرا (س)، محور پیوند دل‌ها»، «از خانواده فاطمه (س) تا خانواده‌های ما»، «مظلوم و ظالم، حق و باطل»، «فاطمه (س)، رهبر روشنگری»، «فاطمه (س)، سرچشمه پاکی‌ها و خوبی‌ها» و «ظهور، وعده امیدآفرین خدا» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سه‌شنبه ۲۸ آذرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه کنگره بود و این فرصت تمدید نخواهد شد، گفت: هر نوحه‌سرا حداکثر ۵ اثر می‌تواند ارسال کند. افراد باید آثار خود را در ایتا یا تلگرام به شماره ۰۹۳۵۸۲۲۳۹۹۰ ارسال کنند. آثار ارسالی باید در فاطمیه ۱۴۰۲ سروده شده باشد و آثار ارسالیِ اجرا شده در هیأت دارای امتیاز هستند و هر محور دو برگزیده ۱۰۰ و ۵۰ میلیون ریالی خواهد داشت.

وی با اشاره به اعضای هیأت داوران این سوگواره گفت: حاج محمدرضا طاهری، محمدمهدی سیار، سید محمدجواد شرافت، مهدی زنگنه و علی افسری، اعضای هیأت داوران سوگواره نوحه معجزه مادری را تشکیل خواهند داد. تلاش بر این بوده که از هر کدام از قشر مداح، شاعر، نوحه‌سرا، نغمه‌پرداز و موسیقیِ متناسب با هیأت، یک نماینده در هیأت داوران حضور داشته باشد.

رمی تصریح کرد: اختتامیه این سوگواره جمعه ۸ دی‌ماه همزمان با ایام وفات حضرت ام‌البنین سلام‌الله‌علی‌ها در تهران برگزار خواهد شد. این سوگواره با همکاری سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

پایان پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار