یادداشت/ غلامرضا ترابی

بسیج و دست‌هایی که مهربانی می‌کنند

بسیج به‌عنوان یک نیروی مردمی تلاش داشته و دارد تا در کنار مردم باشد و لحظه‌های شادی و غم خود را با مردم تقسیم کند؛ بر همین اساس امسال هم بسیج استان خراسان رضوی در تلاش است تا با اهدای ۱۰۰ هزار بسته یلدای مهدوی، مهربانی را با مردم به اشتراک بگذارد. 
کد خبر: ۶۳۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ - 21December 2023

بسیج و دست‌هایی که مهربانی می‌کنندگروه استان‌های دفاع‌پرس‌ _ «غلامرضا ترابی» فعال رسانه‌ای؛ مهربانی بسیج و بسیجیان حد و مرز نمی‌شناسد نه تنها مردم ایران بلکه هر مظلومی در جای جای این کره خاکی، امید به طعم شیرینی مهربانی بسیج را دارد.

هر ساله با فرارسیدن شب یلدا به‌عنوان طولانی‌ترین شب سال در فرهنگ ایرانی‌ها، فرصتی فراهم می‌شود تا بزرگترها برای یک دورهمی خاطره‌انگیز، میزبان کوچک‌ترها باشند.

امسال هم بسیج استان خراسان رضوی تلاش دارد تا با اهدای ۱۰۰ هزار بسته یلدای مهدوی، مهربانی را با مردم به اشتراک بگذارد. 

بسیج به‌عنوان یک نیروی مردمی همیشه تلاش داشته و دارد تا در کنار مردم باشد و لحظه‌های شادی و غم خود را با مردم تقسیم و کنار آن‌ها باشد.

با نزدیک شدن به شب یلدا بسیجیان در تکاپوی کمک به نیازمندان هستند و می‌خواهند مهربانی را به سفره‌های نیازمندان در هدیه کنند.

آری مهربانی که هیچکس آنرا از یاد نمی‌برد، چه آن روزهایی که در دفاع مقدس جان خود را سپر ملت کردند و چه در بحران‌هایی که برای آسایش هم وطن خود لحظه‌ای از پای ننشستند و چه در شادی‌ها، همه و همه جا کنار مردم بوده و هستند.

مهربانی بسیج و بسیجیان حد و مرز نمی‌شناسد نه تنها مردم ایران بلکه هر مظلومی در جای‌جای این کره خاکی امید به طعم شیرینی مهربانی بسیج را دارد.

و آنان که طعم این شیرینی را چشیده‌اند چه پدران و مادرانی که خدمات پزشکی بسیج را در دورترین روستاها دریافت کرده‌اند تا آن دانش‌آموزی که سواد خواندن و نوشتنش را مدیون بسیج می‌داند.

چه آن عرب و ایزدی که زندگی خود را مرهون حضور سردار دل‌هاست تا آن جوان ژاپنی که محو تفکر بسیج شد و عشق به بسیج او را به جبهه‌ها کشاند و جانش را برای این مکتب فدا کرد. امروز هر کس حقیقت بسیج را بفهمد لحظه‌هایش را با بسیج سپری خواهد کرد چون دست مهربان بسیج جز خدمت نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها