امام جمعه کرمان:

مردم کرمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند

حجت‌الاسلام «علیدادی سلیمانی» با اشاره به اینکه کرمان برای میزبانی از زائران حاج قاسم سلیمانی در ایام چهارمین سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت آماده می‌شود، گفت: مردم کرمان به زودی با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.
کد خبر: ۶۳۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸ - 21December 2023

مردم کرمان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسن علیدادی سلیمانی» امام جمعه کرمان امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان که با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: در آستانه دو رویداد بزرگ برای مردم کرمان هستیم.

حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه کرمان برای میزبانی از زائران حاج قاسم سلیمانی در ایام چهارمین سالگرد سیدالشهدای جبهه مقاومت آماده می‌شود، گفت: مردم کرمان به زودی با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه دیدار با مقام معظم رهبری آرزوی دیرینه مردم کرمان بوده و در جلسات مختلف از مقام معظم رهبری درخواست شده است، افزود: توفیق شد که در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی مردم کرمان با رهبر معظم انقلاب در تهران دیدار کنند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت استان کرمان بالای سه میلیون نفر است و همه هم درخواست دارند که در این دیدار حضور داشته باشند، ادامه داد: سهمیه‌ای برای این ملاقات در نظر گرفته شده است و طبیعتاً همه مردم نمی‌توانند در این دیدار حضور داشته باشند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه تلاش شده که سهمیه مرکز استان از سهمیه شهرستان‌ها بیشتر نباشد و ترکیب جمعیتی حفظ شود، گفت: تلاش شده که سهم حضور خانم‌ها هم قابل توجه باشد و این سهمیه هم برای آنها حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه تمام ائمه جمعه استان، فرمانداران و فرماندهان از این سهمیه کنار گذاشته شدند تا تعداد بیشتری از مردم در این ملاقات حضور داشته باشند و خودشان پیشنهاد دادند که این اتفاق بیفتد، بیان کرد: ایراد و اشکالاتی هم هست و ما می‌پذیریم اما هر کار هم بکنیم امکان حضور همه مردم در این ملاقات وجود ندارد و امیدواریم مردم بر ما ببخشند.

کاروان دیدار رهبری از جوار مرقد شهید سپهبد قاسم سلیمانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام می‌شوند

رحمان جلالی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه اتفاق مبارکی برای مردم کرمان در پیش است، اظهار داشت: بعد از تاییدیه ملاقات مردم استان کرمان با رهبر معظم انقلاب، ستاد راهبری برای مدیریت این دیدار بزرگ اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه ستاد عملیاتی ذیل ستاد راهبری تشکیل شد و این رویداد در آستانه سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی انجام می‌شود، گفت: 18 کارگروه مردمی ذیل ستاد تشکیل شده است تا برنامه دیدار با رهبر معظم انقلاب را پیگیری کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه تعداد محدودی از مدیرانی هم به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند که تعداد آنها اندک است و در بین مردم حضور دارند، افزود: کاروان دیدار رهبری از گلزار شهدا و از جوار مرقد شهید سپهبد قاسم سلیمانی به سمت تهران و دیدار مقام معظم رهبری اعزام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار