ابوعبیده:

احتمالا ۵ نفر از اسیران صهیونیست بر اثر بمباران غزه کشته شده‌اند

سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد که احتمالا ۵ اسیر صهیونیست نزد قسام بر اثر بمباران نوار غزه کشته شده‌اند.
کد خبر: ۶۳۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ - 23December 2023

احتمالا ۵ نفر از اسیران صهیونیست بر اثر بمباران غزه کشته شده‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد که در نتیجه حمله‌های کور و وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه، ارتباط این گردان‌ها با گروه مسوول نگهداری ۵ تن از اسیران صهیونیست قطع شده است.

ابوعبیده تاکید کرد که احتمال می‌رود این اسیران در یکی از بمباران‌های غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی کشته شده باشند.

از سوی دیگر مبارزان قسام اعلام کردند که ۲ نظامی صهیونیست را در شهر خان‌یونس با گلوله «آر پی جی» هدف قرار داده و آنان را به هلاکت رسانده‌اند.

همچنین گردان‌های قسام موفق شدند که ۵ نظامی صهیونیست عضو یگان «یهلوم» را به ورودی یکی از تونل‌ها در شرق شهر خان‌یونس بکشانند و به محض ورود آنان به تونل، این محل را منفجر کرده و سپس آن‌ها را هدف قرار دهند.

تجمع نظامیان اشغالگر در شرق شهر خان‌یونس نیز از سوی گردان‌های قسام با خمپاره هدف گرفته شد.

علاوه بر این مبارزان قسام موفق شدند که پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق منطقه جحرالدیک در مرکز نوار غزه با بمب ضدنفر هدف قرار داده و سپس به سوی آنان تیراندازی کنند. گردان‌های قسام اعلام کرد که نظامیان صهیونیست در این درگیری به هلاکت رسیده یا زخمی شده‌اند.

گردان‌های قدس نیز اعلام کرد که از صبح امروز تا زمان عقب‌نشینی جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی از شرق رفح، این جنگ‌افزار‌ها را با خمپاره‌های مختلف و موشک «بدر» هدف قرار داده است.

گردان‌های «شهدا الاقصی» نیز مرکز تجمع تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی در شرق خان‌یونس را با خمپاره سنگین هدف قرار داد.

همچنین گردان‌های «شهدا الاقصی» تاکید کرد که مبارزان این گردان‌ها در محور شیخ رضوان با استفاده از بمب‌های ضدزره و تسلیحات سبک با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی درگیر شده‌اند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار