مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر:

مجتمع فرهنگی هنری بندر شیرینو احداث می‌شود

«افروغ» گفت:با احداث این پروژه وارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی تفریحی، می‌توان در پر کردن اوقات فراغت جوانان ونوجوانان نقش بسزایی ایفا کرد.
کد خبر: ۶۳۹۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ - 23December 2023

مجتمع فرهنگی هنری بندر شیرینو احداث می شودبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر،«عبدالرحیم افروغ» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر امروز در بازدید از محل احداث مجتمع فرهنگی هنری بندر شیرینو با اشاره به رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم برای تصویب این پروژه اظهار داشت:با احداث این پروژه وارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی تفریحی، می‌توان در پر کردن اوقات فراغت جوانان ونوجوانان نقش بسزایی ایفا کرد.

وی افزود: موقعیت این شهر و میزبانی شرکت‌های مختلف مربوط به حوزه‌ی نفت و گاز از دلایل مهم برای وجود مراکز فرهنگی و هنری در این شهر است.

افروغ اظهار امیدواری کرد: امیدواریم این پروژه در زمان مقرر تکمیل و به بهره برداری برسد تا شاهد فعالیت آن در آینده‌ای نزدیک باشیم.

رئیس شورای اسلامی بندر شیرینو نیز در این بازدید گفت: شیرینو شهر تازه تأسیسی است که هیچگونه زیرساخت شهری ندارد و نیازمند همت و تلاش جدی مسئولان است.

«ابراهیم بهمنی» ضمن تشکر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیرکل کتابخانه‌های بوشهر بیان کرد: تلاش‌های مسئولین فرهنگی و هنری در سطح شهرستان و استان قابل تحسین است، اما شهر تازه تأسیس بندر شیرینو نیازمند نگاه ویژه است، یکی از مطالبات به حق نوجوانان، جوانان و به ویژه بانوان تأسیس هرچه سریع‌تر این مجتمع فرهنگی هنری می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار