در بازدید از گروه پدافند هوایی زاهدان؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: پدافند هوایی در تمامی حوزه‌ها رشد فزاینده‌ای دارد

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه پدافند هوایی در تمامی حوزه‌ها رشد فزاینده‌ای دارد، گفت: راهبرد نیروی پدافند هوایی ارتش در حوزه‌های پهپادی، جنگ الکترونیک و سایبری با جدیت دنبال می‌شود.
کد خبر: ۶۴۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ - 24December 2023

بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از گروه پدافند هوایی زاهدانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از گروه پدافند هوایی شهید یحیی‌پور زاهدان اظهار داشت: مرزبانان هوایی جمهوری اسلامی ایران با اقتدار، اشراف اطلاعاتی و توان عملیاتی بالا، همواره امنیت مطلوب و پایداری را در مرز‌های هوایی کشورمان ایجاد کرده‌اند.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه منطقه جنوب شرق کشور از اهمیت استراتژیک بسیار بالایی برخوردار است، افزود: دفاع از مراکز حیاتی، حساس و با اهمیت منطقه از نظر جغرافیایی، اقتصادی و انرژی حساسیت مأموریت پدافند هوایی را در این منطقه چند برابر کرده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: این نیرو با اتکا به توانمندی‌های داخلی توانسته آسمان کشور را تحت پوشش رادار‌های بومی خود قرار دهد و فرصت سوءاستفاده و خرابکاری را از دشمن بگیرد.

وی با اشاره به تجهیز یگان‌های راهبردی این نیرو به پهپاد پیشرفته کرار با قابلیت مسلح شدن به انواع موشک گفت: راهبرد نیروی پدافند هوایی ارتش در حوزه‌های پهپادی، جنگ الکترونیک و سایبری با جدیت دنبال می‌شود.

امیر صباحی‌فرد در ادامه ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی این یگان عنوان کرد: پدافند هوایی در تمامی حوزه‌ها رشد فزاینده‌ای دارد و اتفاقات بسیار خوبی در حوزه دفاعی رخ داده است و نوید آینده‌ای روشن را می‌دهد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها