رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی خبر داد؛

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در خراسان رضوی

سرهنگ شفیع‌زاده از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در خراسان رضوی و دستگیری ۳۰۵ متهم به سرقت و کشف ۱۹۴ فقره انواع سرقت خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ - 24December 2023

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در خراسان رضوی

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «جواد شفیع‌زاده» رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این خبر اظهار داشت: يکی از مهم‌ترين اهداف اجرای طرح ارتقا امنیت، بالا بردن احساس امنيت و آرامش در سطح شهرستان و جلب رضايت عمومی مردم است که پلیس توانسته عملکرد قابل قبولی در این زمینه داشته باشد.

این مقام انتظامی افزود: این طرح‌ها با اتخاذ تدابير لازم از جمله افزايش گشت‌های ویژه و بکارگیری اکیپ‌های کارآزموده از پليس‌های تخصصی به ويژه استفاده از توان ماموريتی پلیس آگاهی شهرستان‌های تابعه با تمام توان در مدت یک ماه و در قالب هست طرح به اجرا درآمد.

وی گفت: محوریت اجرای این طرح‌ها مقابله با مالخران و صنوف متخلف، مبارزه با سارقان خودرو، مبارزه با سارقان لوازم داخل خودرو، شناسایی و پلمپ دفاتر شرکت‌های هرمی و بازاریابی غیرمجاز، مقابله با عرضه مدارک جعلی، دستگیری محکومان متواری و متهمان تحت تعقیب و کنترل مجرمان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه استان خراسان رضوی بود.

شفیع‌زاده تصریح کرد: در اجرای هشت طرح ذکر شده کاراگاهان پلیس در استان خراسان رضوی توانستند ۳۰۵ متهم را در خصوص انواع سرقت دستگیر و پرده از ۱۹۴ فقره پرونده معوق برداشته و ۴۱ محکوم متواری در حیطه جرائم جنایی و ۴۳ نفر از محکومان متواری و متهمان تحت تعقیب را دستگیر و سرنوشت ۹۳ نفر که دارای پرونده‌های مفقودی بودند را بررسی و به نتیجه برسانند.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

شفیع‌زاده با اشاره به رضايتمندی شهروندان از اجرای اين طرح‌ها، از همکاری صميمانه مردم تشکر کرد و گفت: اجرای این طرح‌ها به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها