رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

انس با قرآن عزت دنیوی را رقم می‌زند

سرهنگ میدانی گفت: کسی که قرآن را در زندگی خود پیاده کند، عزت دنیوی نیز شامل او خواهد شد و در جامعه بزرگ و محبوب می‌شود.
کد خبر: ۶۴۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ - 25December 2023

انس با قرآن عزت دنیوی را رقم می‌زندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مراسم افتتاحیه چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی، با حضور حجت‌الاسلام «محمدباقر روشندل» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، سرهنگ «مهدی میدانی» رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از مسئولین کشوری به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در مشهد برگزار شد.

سرهنگ «مهدی میدانی» رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در جمع نفرات قرآنی این مسابقات اظهار داشت: مسابقات قرآن کریم سال‌‌های متمادی با اهداف مهمی برنامه‌ریزی و اجرا شد که مهمترین آن گسترش فرهنگ و معارف غنی و نورانی قرآن کریم است.

وی به آثار و برکات قرآن در زندگی اشاره کرد و افزود: کسی که قرآن را در زندگی خود پیاده کند، عزت دنیوی نیز شامل او خواهد شد و در جامعه بزرگ و محبوب می‌شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در پایان با اشاره به رقابت بیش از ۲۷۸ نفر متسابق قرآنی گفت: این مسابقات طی چهار روز در رشته‌‌های قرائت، تحقیق، ترتیل و حفظ یک، سه، پنج، ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵ جزء و حفظ کل، اذان و مفاهیم برگزار شد و برترین‌های این مرحله به مسابقات سراسری نیروهای مسلح راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار