«مهاجر سرزمین آفتاب» به چاپ شصت و هشتم رسید

کتاب تحسین‌شده «مهاجر سرزمین آفتاب» به قلم حمیدحسام و مسعود امیرخانی در انتشارات سوره‌مهر به چاپ شصت و هشتم رسید.
کد خبر: ۶۴۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ - 25December 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب تحسین‌شده «مهاجر سرزمین آفتاب» به قلم حمیدحسام و مسعود امیرخانی در انتشارات سوره‌مهر به چاپ شصت و هشتم رسید. 

این کتاب خاطرات کونیکو یامامورا (سبا بابایی) یگانه مادر شهید ژاپنی در ایران را روایت می‌کند. کتاب از تولد کونیکو در ژاپن آغاز می‌شود و زندگی پر فراز و نشیب او را تا زندگی در ایران به تصویر می‌کشد. دختری که در ژاپن تا ۲۱ سالگی تحت تعلیم آموزه‌های بودایی است، اما علیرغم مخالفت خانواده با مردی ایرانی و مسلمان ازدواج می‌کند و به ایران می‌آید. سبا بابایی در زمان حضورش در ایران شاهد وقوع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود. پایبندی او به انقلاب اسلامی و حس تعلق به ایران سبب می‌شود پسرش با ۱۹ ساله سن راهی مناطق جنگی شود و نهایتا در عملیات والفجر یک در منطقه‌ی فکه به شهادت برسد.

«مهاجر سرزمین آفتاب» به چاپ شصت و دوم رسید

گفتنی است در شهریورماه ۱۴۰۱ در مراسم سیزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب مهاجر سرزمین آفتاب رونمایی شد.

این کتاب که از همان روز‌های نخست انتشار با استقبال بی‌نظیری روبرو شده است، در حال حاضر به چاپ شصت و دوم رسیده و با قیمت ۱۴۸ هزار تومان و با شمارگان ۱۲۵۰ نسخه در دسترس عموم قرار دارد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار