رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران:

امنیت و آرامش جامعه ارامنه ایران با هیچ کجای دنیا قابل مقایسه نیست

میناسیان با اشاره به فعالیت زندگی عادی و مسالمت‌آمیز ارامنه در اصفهان، گفت: امنیت و آرامش جامعه ارامنه ایران با هیچ کجای دنیا قابل مقایسه نیست.
کد خبر: ۶۴۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ - 25December 2023

امنیت و آرامش جامعه ارامنه ایران با هیچ کجای دنیا قابل مقایسه نیستبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «واروژ میناسیان» رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران امروز (دوشنبه) با حضور در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن محکوم کردن حمله به مقر نیروهای انتظامی در منطقه راسک سیستان و بلوچستان و ادای احترام به شهدای این حادثه تروریستی اظهار داشت: شهروندان ارامنه ایران با محبت و مهربانی زندگی مسالمت‌آمیزی را در کنار برادران مسلمان خود دارند در حالی که در بیشتر کشورهای اروپایی که ادعای هم‌کیشی با ما دارند، این زندگی مسالمت‌آمیز بین ادیان وجود ندارد.

وی گفت: از طرف پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران و تمام شهروندان ارامنه حمله تروریستی به مقر انتظامی در منطقه راسک را محکوم می‌کنیم و شهادت جمعی از سبزپوشان فراجا را در این حادثه تسلیت می‌گوییم.

رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران تاکید کرد: جامعه ارامنه ایران برای همه نیروهای فراجا که شبانه‌روز جانشان را برای حفظ امنیت مردم به خطر می‌اندازند بویژه شهدای حادثه تروریستی اخیر احترام ویژه‌ای قائل هستند.

میناسیان همچنین با اشاره به در پیش بودن آیین‌های ویژه سال نو میلادی در کلیسای تاریخی «وانک» اصفهان از همکاری و همراهی پلیس اطلاعات در برقراری امنیت اطراف محل برگزاری این مراسم قدردانی کرد و گفت: امیدواریم امسال هم مانند همیشه در کمال آرامش و نظم و انضباط جشن‌های میلاد حضرت مسیح(ع) و سال نو را برگزار کنیم.

سرهنگ «رسول امامی» رئیس سازمان اطلاعات انتظامی استان اصفهان هم در این دیدار با تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال نو میلادی، سالی پر از خیر و برکت همراه با صلح و آرامش در جهان برای همگان آرزو کرد.

 وی اظهار داشت: چتر امنیتی فراجا بر روی تمام شهروندان از هر کیش، آیین و مذهبی که باشند، گسترده است و هر کجا مظلومی را ببینیم که مورد آسیب قرار گرفته است از او در برابر گردنکشان و قانون شکنان حمایت کرده و حق تضییع شده او را می‌گیریم.

«واروژ میناسیان» رئیس شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران و «آریس داودیان» رئیس دفتر این شورا، امروز با حضور در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان به مقام شهدای فراجا ادای احترام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار