رئیس سازمان ثبت احوال کشور:

تمام برنامه‌ریزی‌ها در ثبت احوال برای تحقق سازمانی هوشمند است

کارگر گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها در ثبت احوال برای تحقق سازمانی هوشمند است که با توجه به تمام کمبود‌ها این برنامه را مدنظر قرار دادیم.
کد خبر: ۶۴۰۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 26December 2023

ثبت احوالبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «هاشم کارگر» رئیس سازمان ثبت احوال کشور امروز (سه‌شنبه) در مراسم گرامیداشت روز ثبت احوال و رونمایی از سند هویتی شهید «محسن فخری‌زاده» که با حضور «احمد وحیدی» وزیر کشور برگزار شد، اظهار داشت: سازمان ثبت احوال در حوزه خدمات رسانی در سراسر کشور به عنوان مقدمه خدمت رسانی است به این معنی که کوچک‌ترین خللی در سازمان ثبت احوال مشکلات خدمت رسانی در دستگاه‌های مختلف ایجاد خواهد کرد.

کارگر گفت: تمام برنامه‌ریزی‌ها در ثبت احوال برای تحقق سازمانی هوشمند است که با توجه به تمام کمبود‌ها این برنامه را مدنظر قرار دادیم و اقدامات انجام شده تاکنون بیانگر همین موضوع است.

کارگر ادامه داد: پنج شورا در جهت بررسی نقاط قوت و ضعف سازمان تشکیل شده است که ماموریت پیشبرد اهداف سازمان ثبت احوال را بر عهده دارند.

رئیس سازمان ثبت احوال درخصوص بودجه این سازمان گفت: در حوزه بودجه سازمان ثبت احوال در سال‌های اخیر رشد خوبی صورت گرفته است که به عنوان نمونه در حوزه فناوری ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: در سالیان گذشته درآمد سازمان ثبت احوال ۴۸۰ میلیارد تومان پیش بینی می‌شد که امسال پیش بینی را ۸۵۰ میلیارد تومان قراردادیم که برنامه داریم در سال ۱۴۰۳ این مبلغ به ۲ هزار میلیارد تومان برسانیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار